Gezocht: New Forest Max (Woodrow Carisbrooke vm Hoppenhof's Vivaldi)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

melody7

Gezocht: New Forest Max (Woodrow Carisbrooke vm Hoppenhof's Vivaldi)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 21:27

In 2009 werd het eerst veulen van mijn verzorgpony geboren en verkocht. Dit was het eerste jaar dat ik haar verzorgde, dat ben ik blijven doen totdat ze in 2024 overleden is. Later in haar leven heeft ze nog 4 veulens gekregen die allemaal nog in beeld zijn, maar dat eerste veulen hebben we nooit meer iets over gehoord. Ik ben altijd benieuwd geweest hoe hij uit is gegroeid, en of het goed met hem gaat.

Ik had geen aanknopingspunten om mee op zoek te gaan, maar vond nu eindelijk een briefje terug waar ook de vader op staat! Ik probeer het dus gewoon eens, je weet maar nooit. Dit is wat ik weet:

- Het veulen werd hier Max genoemd. Zijn moeder is Hoppenhof's Melody (vader Hoppenhof's Vivaldi) en de vader Woodrow Carisbrooke- Hij is hengst/ruin
- Het gaat om een New Forest pony, waarschijnlijk een D-pony.
- De eerste foto die ik kan vinden is van 1 juni 2009. Ik vermoed dat Max deze dag geboren is, maar dit zou enkele dagen eerder kunnen zijn.
- Max is in het najaar van 2009 verkocht naar een man die helaas niet heel lang daarna overleden is. Of dit na enkele maanden, een jaar of iets langer is geweest weet ik niet meer, maar vanaf hier is er niets meer over hem bekend.

Dit zijn enkele foto's van Max:

Afbeelding

Afbeelding

Alvast bedankt voor het meedenken!
Laatst bijgewerkt door Coby op Vandaag, 10:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: naam aangepast.

JeaDH

Re: Gezocht: New Forest Max (Woodrow Cavisbrooke x vm Hoppenhof's Vivaldi)

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:04

Is het echt Woodrow CaVisbrooke want die hengst vind ik niet als ik google? Moet het niet Woodrow CaRisbrooke zijn?
Ik zou even contact opnemen met het NF stamboek

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 09:55

JeaDH schreef:
Is het echt Woodrow CaVisbrooke want die hengst vind ik niet als ik google? Moet het niet Woodrow CaRisbrooke zijn?
Ik zou even contact opnemen met het NF stamboek

Ja stom, je hebt helemaal gelijk! Ik vraag even of het aan kan worden gepast.

Dat ga ik proberen. Ik denk niet dat zij mogen zeggen wie hem nu heeft, maar enkel weten of hij nog leeft zou ook al fijn zijn :)