Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Oretha schreef:Het ligt ook aan de service. Is de prijs inclusief bodembedekking, hooi en voer? Is de stal vol pension of moet je zelf uitmesten of voeren?
Doen ze dekens op en af, wordt er indien nodig medicijnen geven etc etc.
boedjang schreef:Ik heb ook niet super veel faciliteiten en ook 3 mestdiensten.
maar... wel onbeperkt hooi, droge open stal, fijne paddock vriendjes voor mijn paard. Een stalbaas die 100% voor de paardjes zorgt als ik er niet ben
Daar betaal ik fors meer voor dan op mijn vorige stalling
Waar de faciliteiten wellicht beter waren maar voor mijn paard is dit 1000x beter
Sosha schreef:Als je in de kop van Noord Holland zit, kan het echt wel beter. Gewoon even goed verder zoeken. Eventueel zelf een advertentie op Bokt en Facebook zetten. Op FB is er een speciale pagina.
userrr1 schreef:boedjang schreef:Ik heb ook niet super veel faciliteiten en ook 3 mestdiensten.
maar... wel onbeperkt hooi, droge open stal, fijne paddock vriendjes voor mijn paard. Een stalbaas die 100% voor de paardjes zorgt als ik er niet ben
Daar betaal ik fors meer voor dan op mijn vorige stalling
Waar de faciliteiten wellicht beter waren maar voor mijn paard is dit 1000x beter
Dat is wel zo hoor! Ik heb ook onbeperkt hooi, mag zoveel pakken als ik wil. En een lekker ruime open stal. Het is ook een mooie plek 10 minuten van het strand af.
D__S schreef:Ik zit in West-Vlaanderen, België.
Ik betaal €325 per maand. Hierin zit: hooi, stro, korrels, 3x per week mesten, in het weideseizoen binnen en buiten zetten, in het paddockseizoen kan tegen meerprijs je paard worden buitengezet, je mag het ook zelf gratis doen.
Faciliteiten: 2 buitenpistes, 1 binnenpiste, 1 longeercirkel, paddocks in de winter, weides met schuilstal in de zomer, springmateriaal, douche met warm en koud water, solarium en bos naast de deur.