Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Melzazu schreef:Al het wit bij elkaar in de machine op 30 graden met iets van poeder erbij voor het wit te houden van een willekeurig merk.
Jasje kan ook gewoon in de was op 30 graden.
Dekje doe ik ook in de wasmachine op 30 graden met iets van dat poeder erbij.
Op alle witte dingen waar echt flinke vlekken op zitten doe ik vooraf wat vlekken spul.
Oh ja handschoenen in een netje vanwege het klittenband. Alles gewoon op katoen programma en bij het dekje gaan vaak 1 of 2 handdoeken dan centrifugeert het beter vanwege de gewichtsverdeling.
Getup schreef:Melzazu schreef:Al het wit bij elkaar in de machine op 30 graden met iets van poeder erbij voor het wit te houden van een willekeurig merk.
Jasje kan ook gewoon in de was op 30 graden.
Dekje doe ik ook in de wasmachine op 30 graden met iets van dat poeder erbij.
Op alle witte dingen waar echt flinke vlekken op zitten doe ik vooraf wat vlekken spul.
Oh ja handschoenen in een netje vanwege het klittenband. Alles gewoon op katoen programma en bij het dekje gaan vaak 1 of 2 handdoeken dan centrifugeert het beter vanwege de gewichtsverdeling.
Precies zo qua wassen. Maar ik hang het gewoon op om te drogen, gooi niets in de droger.
Jasje en handschoenen en plastron was ik niet Elke keer.