Ik gebruik het voor korte stukken op de fiets (35 min per dag) en voor de dagelijkse klussen op stal.
Alvast bedankt
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
. Behalve dat de warmste stand in mijn motor laarzen mij voeten aan het bakken waren tot het punt dat het zeer deed, maar dat is alleen maar positief
. Gewoon iets lager zetten en opgelost. Lalidan schreef:Ik heb de sokken van HKM. Ook een bodywarmer van hun. Bevallen prima. Behalve dat de warmste stand in mijn motor laarzen mij voeten aan het bakken waren tot het punt dat het zeer deed, maar dat is alleen maar positief
. Gewoon iets lager zetten en opgelost.
onpaard schreef:Geen verwarmde sokken maar schapenwol zooltjes in mn schoenen. Houdt mn voeten heerlijk warm.
https://www.woolville.nl/isolerende-inl ... wol_z3535/
Wesseltje schreef:Lalidan schreef:Ik heb de sokken van HKM. Ook een bodywarmer van hun. Bevallen prima. Behalve dat de warmste stand in mijn motor laarzen mij voeten aan het bakken waren tot het punt dat het zeer deed, maar dat is alleen maar positief
Goed te horen, want hkm was mijn oog ook op gevallen. Hoe lang gaat de batterij ongeveer mee?
Lalidan schreef:Ik heb de sokken van HKM. Ook een bodywarmer van hun. Bevallen prima. Behalve dat de warmste stand in mijn motor laarzen mij voeten aan het bakken waren tot het punt dat het zeer deed, maar dat is alleen maar positief
Wesseltje schreef:Klinkt echt super, denk dat die het moeten gaan worden. Vallen ze netjes op maat?
Mocht er nog iemand zijn die ervaring heeft met de handschoenen hoor ik dat ook graag.
. Als ze ook de rug kant zouden verwarmen, zou ik ze mogelijk met vorst nog wel aantrekken, maar dit schiet niet op als je ook handvatverwarming hebt.......