Weet iemand van welk merk onderstaande deken is? 200 gram zou dit moeten zijn. Ik twijfel of deze waterafstotend is en dit wil ik graag opzoeken.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

hoogendroog schreef:Zo te zien heeft de deken een rugnaad en dan zijn ze nooit waterdicht. Als er voorts ook nog doorgestikte naden naden dwars door deken heen van voor naar achter lopen, is ie ook nooit waterdicht. Hoogstens dat deze deken waterafstotend is, dwz dat een heel klein buitje kan hebben.
germie schreef:Ik moet ergens wel lachen en huilen tegelijk. Dit is overduidelijk geen nieuwe ongebruikte deken. Of iemand moet de deken gewoon jaaaarren op stal gehad hebben en lekker laten schimmelen.
Ik ben nu ook wel heel benieuwd naar de advertentie en welke foto's daar dan bij waren.
En met een foto van de huidige hele deken kunnen we misschien ook wat meer. Ik weet dat Divoza ooit, en dat is zeker meer dan 20 jaar geleden dit soort motiefjes in het groen had. Ik heb ooit een keer zo'n deken voor de eigenaar van m'n verzorgpaard gekocht. Dat was een staldeken, dus niet waterdicht.