Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Art_Ificious schreef:Ik heb de sectolin tondeuse en heb hier meermaals grote paarden volledig mee geschoren. Ik zie niet in waarom grote oppervlakten niet gaan?
Mijn shetlanderveulen ook volledig geschoren met de sectolin. Dus ook doorheen 10cm dikke vacht geen probleem. En idd lekker stil tov een scheerapparaat
Deze was ook geschoren met de sectolin
[ Afbeelding ]
Art_Ificious schreef:Ik heb de sectolin tondeuse en heb hier meermaals grote paarden volledig mee geschoren. Ik zie niet in waarom grote oppervlakten niet gaan?
HorseChica schreef:Art_Ificious schreef:Ik heb de sectolin tondeuse en heb hier meermaals grote paarden volledig mee geschoren. Ik zie niet in waarom grote oppervlakten niet gaan?
Mijn shetlanderveulen ook volledig geschoren met de sectolin. Dus ook doorheen 10cm dikke vacht geen probleem. En idd lekker stil tov een scheerapparaat
Deze was ook geschoren met de sectolin
[ Afbeelding ]
Heb je ook een foto van net na het scheren? Die je nu upload is al weer met een flink aangegroeide vacht als ik het goed zie.
Ik scheer al 12 jaar paarden, en heb nog nooit een mooi strak resultaat met een sectolin gezien. Ben erg benieuwd

Een doodle met een serieuze teddyvacht, toen ik van de week ging scheren zat 'ie wel op 7 of 8 cm.