Vind je een snowboard-/skibroek niets? Daar leefde ik in in de winter vroeger op stal.
Jet
Geplaatst: Gisteren, 18:45
Ik heb drie hele oude, twee van Horseware en eentje waar ik het merk niet zo van weet, dat zijn waxchaps. Ik vind ze alle drie fijn, hoewel ze voor mij met mijn korte lijf wel wat lang zijn, omdat ik er ook een dikke trui bij in wilde kunnen dragen. Ik heb ze dus naar binnen toe omgeslagen en hier en daar vast gezet, dat werkt wel.
Gekkie10
Geplaatst door de TopicStarter: Gisteren, 20:15
chazzie schreef:
Vind je een snowboard-/skibroek niets? Daar leefde ik in in de winter vroeger op stal.
Die heb ik al voor de stalwerkzaamheden. Ben er vergeten bij te melden dat ik er ook mee wil rijden.
Jet
Geplaatst: Gisteren, 21:34
Wil je ook dat ze redelijk goed waterdicht zijn eigenlijk, of is het meer wind en kou wat je weg wil houden?
Dan gebruik ik nog wel eens mijn rainlegs.. maar die zijn wel teerder in gebruik.. ( werken voor mij wel goed
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.
Geplaatst: Vandaag, 14:45
Vroegah reed ik met van die leer/suede chaps en later met de neopreen kitt. (bestaat denk ik niet meer)
De leren was toen ik nog fanatiek meerdere per dag reed. Je hebt daar een fijn contact met het zadel mee. De kitt neopreen was toen ik recreatief buiten reed. Die waren best dik en daarmee dus minder fijn contact met het zadel.
Geen hadden toen rijvlakken, zie er nu wel met. Bij leer niet nodig, neopreen was gladder. Dus ook iets om mee te nemen in je keuze.