Winterlaars brede voet, hoge wreef

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ChelseaAyLee

Winterlaars brede voet, hoge wreef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-25 22:48

Ik ben op zoek naar warme winterlaarzen, maar ik pas lang niet alle merken omdat ik een brede voet èn een hoge wreef heb.
Ariat pas ik goed, maar die gaan 1 seizoen, hooguit 2 mee tegenwoordig, daar vind ik ze eigenlijk net te duur voor. Dan geef ik liever wat meer uit aan iets goeds, of goedkoper als het maar zo kort mee gaat.
Ik loop ermee rond bij de paarden, soms door de blub, en wil er ook graag mee kunnen rijden.
Wie weet welke merken geschikt zijn voor brede voeten met hoge wreef, en heeft iemand aanraders?

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-25 22:59

ChelseaAyLee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-25 18:38

Dankjewel! Die van horze zien er goed uit. Hoe is de kwaliteit? Goed waterdicht? Houden ze het wat langer vol dan 1 seisoen? Zit er een fijn lopend voetbed in?

De van ej zitten ruim om de kuit zag ik, ik heb helemaal geen brede kuiten, en vind het super irritant als er hooi in mijn laars kan vallen, dus denk dat die af vallen.

Marie111

Re: Winterlaars brede voet, hoge wreef

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-25 23:50

Zit geen voorgevormd voetbed in. Heb ik ook nog niet gemist, omdat ik er alleen nog maar mee gereden heb en dus geen lange einden op gelopen heb.

De mijne zien er daarom ook nog goed uit na 1 seizoen.

Ik mest er geen stallen mee uit enzo.