Parkeren met paardenvrachtwagen / overnachten

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

fjordje_ilva

Parkeren met paardenvrachtwagen / overnachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 20:54

Zijn er plekken in Nederland aan het bos of strand waar je goed kan komen met een paardenvrachtwagen?
Wij rijden met een vierspan pony's, onze vrachtwagen is 11 meter lang en dus niet overal zomaar neer te zetten :)

Ook zijn wij opzoek naar locaties waar je kan overnachten, voor de ponys zouden wij graag een box huren. Wij kunnen zelf in de vrachtwagen slapen.

Alle tips zijn welkom! *\o/*

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:15

Qua strand:
Bij de Brouwersdam (in de buurt van Perry’s, als ik het me goed herinner) kun je met zo’n vrachtwagen prima terecht lijkt mij, daar staan ook regelmatig grote campers.

Voor een overnachting is misschien Paardenhotel Burgh een optie. Ze hebben daar een minicamping, al denk ik dat jullie voertuig te groot is. Misschien mag je wel op de parkeerplaats blijven staan. Ik vind de eigenaren alleen niet heel sympathiek, dus ik weet niet of ze met jullie zullen meedenken…

En qua bos, is wellicht de lanterdhoeve een optie. Die mannen lijken me wel meedenkend als het gaat om lengte van je voertuig en ze hebben stalling voor je ponies.

cissy

Re: Parkeren met paardenvrachtwagen / overnachten

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:30

Manege Noot Callantsoog

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:44

Bij de VDB Stables in Someren, daar rijd je ook zo het bos in

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:34

speurneusc

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:55

pck eersel (beetje in de buurt van vliegveld eindhoven en de grens naar belgie) om je idee te geven van de omgeving), van daaruit kun je hoop kanten op, daar in het bos rijden (hebben navigatie mogelijkheid), maar je kan ook dat adres juist gebruiken als overnachtingsplek voor andere ritten.

hebben voor de paarden alles, maar ook voor jullie, camperplaatsen stroom-water ontbijtservice of juist vaste bedden binnen.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:38

Van der Valk de Cantharel. Denk alleen niet dat je daar in je eigen vrachtwagen kan blijven slapen, maar je zit strak aan het bos en ze hebben echt top faciliteiten!

s0173957

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:51

Banjaardstrand tussen Kamperland en Vrouwenpolder is een grote parking aan.
Wel geen stallingsmogelijkheden in de buurt die ik weet.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:18

Ijmuiderslag kan je goed parkeren en anders Seaport Marina, beide in IJmuiden. Voor overnachten kan je Vario Hippique misschien benaderen, dat is op 15 minuten vanaf het strand met de auto en ligt in Spaarnwoude waar je ook kan rijden/ mennen. Iets verder van het strand af, ook in Spaarnwoude heb je manege Spaarnwoude van familie Monhemius. Van beide bedrijven weet ik niet of ze plek hebben, maar ze liggen redelijk in de buurt van het strand met Spaarnwoude als alternatief.

Dorien66

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:28