Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Aries_31 schreef:Gebruiker (en echte koukleum) hier van de lange jas van Covalliero: waterdicht is die, lang is die, maar niet bizar warm
Ze zijn niet heel waterdicht, maar houden het wel even vol, én heerlijk warm. Ik had er een gekocht om in les te geven, maar was zo fijn dat ik die voor netjes heb en een andere erbij heb gekocht voor het lesgeven
Waidida schreef:Aries_31 schreef:Gebruiker (en echte koukleum) hier van de lange jas van Covalliero: waterdicht is die, lang is die, maar niet bizar warm
oh dat is zo jammer want ik vond hem echt prachtig!
Ik kijk even bij kramer.
Bij decathlon had ik al gekeken maar die zijn idd niet zo lang als ik zou willen, ik heb wel 2 jassen voor het fietsen en mijn warmste is echt een heerlijk ding. Moest ik die in het lang kunnen hebben, echt direct!

Aries_31 schreef:Gebruiker (en echte koukleum) hier van de lange jas van Covalliero: waterdicht is die, lang is die, maar niet bizar warm

SayaJones schreef:Ik heb sinds vorig jaar deze van Kramer:
https://www.kramer.nl/NIEUW/Ruiter/Dame ... .XS..GT%3e
Het is serieus net alsof ik m'n dekbed aan heb getrokken buiten, hij is heerlijk warm![]()
Heeft ook de rijsplit achter zitten zodat als je op het paard zit, je jas over je benen heen valt, vind ik veel fijner als rijsplitten aan de zijkant.
Mijn paard staat ook 24/7 buiten, en moet ook buiten uitmesten, daar is deze echt heerlijk voor.
Suzanne F. schreef:SayaJones schreef:Ik heb sinds vorig jaar deze van Kramer:
https://www.kramer.nl/NIEUW/Ruiter/Dame ... .XS..GT%3e
Het is serieus net alsof ik m'n dekbed aan heb getrokken buiten, hij is heerlijk warm![]()
Heeft ook de rijsplit achter zitten zodat als je op het paard zit, je jas over je benen heen valt, vind ik veel fijner als rijsplitten aan de zijkant.
Mijn paard staat ook 24/7 buiten, en moet ook buiten uitmesten, daar is deze echt heerlijk voor.
Ziet er goed uit, maar is waterafstotend maar dus niet waterdicht. Hoe ervaar jij dat?