Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
saarie schreef:Ik denk dat dat best een uitdaging wordt met je trekgewicht, los van of je dat moet willen. Als je een keer op een helling staat, snel moet optrekken, moeilijke bodem, spullen nog mee... Altijd op de max belasting trekt echt je auto in tienen. Eigen gewicht van de trailer op papier komt vaak niet overeen met de realiteit. Heel veel trailers worden gemeten zonder dingen als zadelkamer, tussenschotten en dergelijke.
saarie schreef:Ik denk dat dat best een uitdaging wordt met je trekgewicht, los van of je dat moet willen. Als je een keer op een helling staat, snel moet optrekken, moeilijke bodem, spullen nog mee... Altijd op de max belasting trekt echt je auto in tienen. Eigen gewicht van de trailer op papier komt vaak niet overeen met de realiteit. Heel veel trailers worden gemeten zonder dingen als zadelkamer, tussenschotten en dergelijke.
saarie schreef:Uiteraard met een auto die 3500 mag trekken geen probleem allemaal, maar de auto van ts mag maar 2500 trekken. Daar zit je al heel snel aan.