Gezocht; de Shetlander Voldemar v. Vries

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Binckydenice

Gezocht; de Shetlander Voldemar v. Vries

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 20:08

Ik ben opzoek naar mijn oude maatje. In goed vertrouwen (en onder contract) heb ik deze meegegeven aan Gerard en zijn vrouw.

Toen Gerard en zijn vrouw gingen scheiden (rondom 2021) heeft Gerard mij gevraagd of hij de pony mee mocht nemen naar Duitsland. Eenmaal in Duitsland is het bergafwaarts gegaan met Gerard maar ook met de welzijn van de pony’s. Hij had meerdere geestelijke problemen en heeft geprobeerd dit te verdrinken. Mede doordat zijn inmiddels ex-vrouw (sorry medebokker maar noem liever even geen namen) hem het leven zuur probeerde te maken.

Gerard is rond Januari 2025 door zijn familie naar Nederland gehaald omdat het niet goed met hem ging. Zijn pony’s zijn achtergebleven bij de heer Köhte in Duitsland. Doordat niemand in dit verhaal eerlijk is (schijnt nogal moeilijk te zijn) wil ik jullie om hulp vragen. Ik ben opzoek naar de pony’s met de volgende gegevens;

Gegevens Pony’s;

Voldemar van Vries;
Levensnummer; 2.528009041107224
Chipnummer; 528210000578346
Geboortedatum; 10-06-2004
Kleur; Palomino, Mushroom, Isabel
Hoogte; 1 meter

Van Joep (Jupp);
Levensnummer; 2.2528003ir016365
Chipnummer; 528210000454654
Geboortedatum; 19-07-1997
Kleur; Vos
Hoogte; 1 meter

Van Storm;
Levensnummer; 2.52800300027626
Chipnummer; 528210000880814
Geboortedatum; 15-04-2004
Kleur; Vos
Hoogte; 98 centimeter

Ze zijn voor het laatst gezien in Kriebstein bij de heer Köhte. Deze meneer heeft een heel verleden, die ik liever verborgen hou, tenzij er iemand is die ook iets soortgelijks met hem heeft meegemaakt. Want er zijn meerdere schulden gemaakt en pony’s door hem verduisterd. Dus hoe meer mensen kunnen helpen hoe beter.

Aangezien Gerard zijn inmiddels ex-vrouw er een soort van maakt mij te dwarsbomen. Omdat ze volledig ingedikt zit bij de bovengenoemde persoon wijk ik hier liever alleen privé over uit.

Als ze daadwerkelijk geslacht zijn moet hier een bewijs van zijn, die er niet is. Als het illegaal geslacht is, dan hoort hij hiervoor berecht te worden. Hij is in bijzijn van de twee bovengenoemde vosjes geweest. Misschien is dit niet meer zo en zijn ze van elkaar gescheiden.

Wie kan mij verder helpen in deze verschrikkelijke rollercoaster? Wie heeft mijn pony gezien? Ik koop hem met alle liefde terug en als hij het goed heeft op welke manier dan ook heb ik er vrede mee. Dan nog sta ik klaar om hem van zijn goede oude dag te voorzien, hij heeft dit niet verdient.

Wie oh wie kan mij helpen?

Binckydenice

Re: Gezocht; de Shetlander Voldemar v. Vries

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 21:07

Afbeelding