Leuke western winkel NL/BE/DE

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nala

Leuke western winkel NL/BE/DE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 10:02

Hi bokkers!

Morgen vier ik mijn verjaardag en zou ik graag naar een leuke western winkel gaan om daar rond te snuffelen en misschien wat te kopen. Nu alleen het probleem: De winkeltjes hier in de buurt (T&C western stables, country store, country lifestyle, en de flaming star ranch) ken ik ondertusssen. Ook ben ik een s bij Arthur's geweest, super gave grote winkel! Maar wel een lichtelijk gevoel van aansmeren eraan overgehouden (ze hielden vol dat een western hoed met een knik in de voorkant zo hoorde en dat ik niet meer mocht verwachten voor die prijs, maar dat het me wel heeeeeeel goed stond -O- ).

Nu ben ik via google maps aan het zoeken maar word ik daar ook niet veel wijzer. Ik weet natuurlijk ook niet in hoeverre het dan een rit van 2-3 uur (zoals naar Arthurs) waard is. Iemand tips?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Leuke western winkel NL/BE/DE

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:07

In welke omgeving zit je?

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:40

Nala schreef:
Ook ben ik een s bij Arthur's geweest, super gave grote winkel! Maar wel een lichtelijk gevoel van aansmeren eraan overgehouden .....
Maar ondertussen ben je een jaar ouder (en wijzer :) ) en laat je je hopelijk minder imponeren/aanpraten.
Dan is een 2e bezoekje aan Vorstenbosch zeker de moeite waard, want hij blijft nu eenmaal de grootste winkel met het uitgebreidste assortiment.

Overigens als je je verjaarstripje nog iets zou kunnen uitstellen is de KerstSale daar ook aan te bevelen; druk, maar wel een hoop meer spullen en leuke aanbiedingen!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:12

Echt sale is het niet meer hoor. :=

Sommige dingen misschien maar lang niet alles...

DubbelFun

Re: Leuke western winkel NL/BE/DE

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:29

Ik ben er al een tijd niet meer geweest, dus het kan ondertussen veranderd zijn.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 12:55

Bellatrix schreef:
In welke omgeving zit je?

Ik zit zelf in zuid-limburg, vandaar dat ik de winkels in Zonhoven (BE) en Brunssum al ken.

s0173957

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:02