Het is de liner die rond of ovaal is. Maar ga vooral passen. Bij mij zat ie voor geen meter, terwijl een vriendin hem super fijn vindt. Mocht je in de buurt van hypostore wonen, daar hebben ze heel veel merken. Dan weet je wat je fijn vindt zitten.
Ben dat in Nederland nog nergens tegen gekomen. Bij hypostore gaat het met liners. Maar goed, advies blijft dat passen het beste is
Kidde
Geplaatst: Gisteren, 14:25
Ik heb ook een OneK cap. Je moest dan de goede maat schaal kopen (0, 1 of 2) en met de liner kon je hem rond of ovaal maken.
Ik lees in de afbeelding ook niet per se dat de schaal al rond of ovaal is? Alleen dat er drie maten zijn, maar dan gaat het om de grootte natuurlijk. In de tweede zin lees ik juist dat je met de foam de juiste vorm kan krijgen?
Lijkt mij geen twijfel over mogelijk. Ik vermoed namelijk dat hypostore alleen oud type onek verkoopt. Of dat de website verouderd is en dat ze nog maar 1 type schaal maken.
En ik pas me suf, maar kan de ideale cap nog niet vinden. Heb bij hypostore bijv de kep italie maat L met 58 liner op gehad maar een andere ruitersportzaak zegt dat die liner niet in de L schaal past en kan gaan schuiven..
Dus voordat ik weer het hele eind naar hypostore tuf probeer ik eerst wat voorwerk te doen zeg maar.
Sorry ik zie het nu ook inderdaad! Ik ken het alleen ook niet in Nederland eerlijk gezegd. Anders de Hypostore even een berichtje sturen om het na te vragen? Zij zullen er met de inkoop alles van afweten