Ik hoop dat er iemand is die mij iets van informatie kan geven.
Even wat achtergrond informatie: Op 2 augustus is mijn paard verhuisd naar mensen die een weidemaatje zochten. Ik had op dat moment last van wolven aanvallen, en mijn paard had een been blessure, waardoor ze de zwakste was in het weiland, en dus steeds de grootste schade had. Ik heb met deze mensen afgesproken dat ze in principe daar mag blijven tot haar dood, en dat ze anders terug naar mij gaat.
Enkele dagen nadat ze mijn paard hebben opgehaald, hebben ze op dezelfde manier nog een paard opgehaald.
Lang verhaal kort. Dit andere paard is dinsdag verkocht op de Zuidlaardermarkt. (de nieuwe eigenaar nam contact op met de oude eigenaresse). Ik ben in contact gekomen met deze andere persoon, en er dus toen ook achter gekomen dat mijn paard ook weg is (week ervoor nog foto's ontvangen van haar en een update), en dat de mensen mij op facebook geblokkeerd hebben.
Inmiddels contact gehad met deze mensen, bedreigd, uitgescholden, en het enige wat ik ontvang zijn leugens.
Ik ben heel benieuwd of er iemand is die weet waar mijn paard nu is.
Info:
Naam: Charm 'n Mistress
Ras: Quarter Horse
Kleur: Vos
Stokmaat: 1.45
Aftekeningen: Kolletje
Kenmerken: Groot rond litteken op linker achterbeen, aan de voorkant net onder knie
Geboortedatum: 16-03-2006

Het litteken:

ik kan me me haar geboorte topic nog herinneren
Ik weet dat er ook veel buitenlanders op de markt waren, ik hoop niet dat een van die mensen haar hebben gekocht want ik weet niet wat de kansen zijn dat je haar vindt als ze daar naartoe is gegaan
Ik hoop dat je haar snel terug vindt!