Welk tijdschrift?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Dahlia85

Welk tijdschrift?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 19:04

Ik was benieuwd of er nog tijdschriften zijn (fysiek en niet alleen online) die gaan over allerlei paardgerelateerde onderwerpen maar waarbij rijtechnische dingen ook worden besproken in artikelen.
Kan iemand leuke aanraden?
Of afraden;)

AstridJ

Re: Welk tijdschrift?

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:24

Het ligt eraan wat je verder nog wil lezen in een tijdschrift. Er zijn niet zo heel veel fysieke tijdschriften meer. De magazines waar ook rijtechnische artikelen in staan zijn de Bit, Hoefslag en Level Up magazine.

Bit is vooral gericht op de recreatieve ruiter met ook veel horsemanship en welzijn.
Level Up is ook gericht op de recreatieve ruiter met veel horsemanship, gedrag, communicatie, en welzijn.
En de Hoefslag is echt gericht op de sportruiters.

De Bit en Hoefslag verschijnen elke maand en zijn daardoor best prijzig. Level Up verschijnt elk kwartaal en is iets goedkoper. Op de websites van de tijdschriften kan je zien welke onderwerpen ze zoal bespreken.

Dahlia85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 19:45

Dankje, daar kan ik al heel wat mee. Leven up ken ik niet en van hoefslag wist ik niet dat ze nog fysieke bladen maakten. Bit vond ik jaren geleden wat teveel gericht op advertenties.
Welzijn/gezondheid en artikelen over verschillende takken van sport vind ik interessant. Ik vind tijdschriften sowieso altijd lekker voor in de avond. Leest toch fijner dan vanaf een scherm vind ik

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:56

Duits : Cavallo
Engels: Your Horse

Allebei tijdschriften met een mooie mix aan artikelen, Cavallo ook digitaal te lezen.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:59

Ik vond Bit vroeger heel erg leuk.

Alleen nu niet meer en ook flink aan de prijs met veel te veel reclame.
Dus ben ik er klaar mee.

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:26

Ik ben lid van de Hoefslag, maar heb mn jaarabonnement al opgezegd.
De teasers op fb hadden me overgehaald om lid te worden maar in de praktijk blader ik er max 10 minuten in, de meeste artikelen vind ik niet zo interessant ofzo?