Bucas deken met horseware onderdekens, past dat?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

dieseltje09

Bucas deken met horseware onderdekens, past dat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-25 13:42

Help a girl out!

Passen de onderdekens van horseware onder de bucas qua bevestiging?

Voor ik ook nieuwe onderdekens bestel passend bij de Bucas Atlantic die ik in bestelling heb staan…

Probleem is namelijk dat als die Bucas binnenkomt ik eigenlijk direct die erop wil hebben met een extra 100 grams vulling ivm geschoren paard.. (heb de light besteld, zoals ik altijd met de horseware dekens ook gewend ben) en dan aanvullen met de losse liners

Waarom mijn horseware dekens zo snel als kan vervangen? Ze zitten echt als een vaatdoek om die pony, waren van de oude pony en die was net groter haha en regenen wel heel erg in…

En als het echt echt niet lekker past dan heb ik liever gewoon compleet set hier liggen zonder dat ik er nog over na hoef te denken :o

Binkie_Eline

Re: Bucas deken met horseware onderdekens, past dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 13:56

Wat ik weet is dat de Horseware dekens volgens mij een soort ring hebben om de dekens aan te bevestigen, en bij Bucas is dit klittenband. Je zou ze dan volgens mij alleen aan de achterkant vast kunnen maken.

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-25 14:05

Binkie_Eline schreef:
Wat ik weet is dat de Horseware dekens volgens mij een soort ring hebben om de dekens aan te bevestigen, en bij Bucas is dit klittenband. Je zou ze dan volgens mij alleen aan de achterkant vast kunnen maken.

Dat maakt mij opzich niet zo gek veel uit, als ze maar wel op de goede plek uitkomen en dat is even de grote vraag

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 14:06

Met een beetje gefrummel kan je het klittenband wel verbinden met die van Bucas, maar echt handig is dat niet. De achterkant kan je wel goed vastzetten.

Stond er bij de deken niet of ze geschikt zijn hiervoor? Ik kom het vaak tegen bij specificaties dat er staat of het wel of niet geschikt is.

Melzazu

Re: Bucas deken met horseware onderdekens, past dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 15:40

Om aan elkaar te zetten zijn de systemen heel anders maar als de onderdeken goed ligt zonder andere deken erover dan zou ik zelf wel deze gewoon los eronder durven te leggen.

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 15:52

Ik heb het wel gedaan, de haakjes achter zitten idd niet op dezelfde plek, maar het kan wel. Voor liet ik het los. Afgelopen jaar een Bucas liner gekocht en dat zit wel mooier.