Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
GDG schreef:Ik zie veel dekens die volgens mij te lang zijn (zo kocht ik zo tot een tijdje geleden ook want ik dacht en vond dat de deken de hele bil moest bedekken). Wat je dan krijgt is dat de deken naar achter gaat 'hangen' en dus bij de boeg en schoft gaat trekken.
Er is een flimpje, volgens mij van amigo, waar het goed uitgelegd wordt.
Nu heb ik dan eindelijk de goede maat en ik merk dat mijn merrie op deze deken veel beter reageert (voorheen altijd veel last bij de schoft). Het is trouwens zo'n felix buhler perfect fit die iemand anders ook al noemde.
7September schreef:GDG schreef:Ik zie veel dekens die volgens mij te lang zijn (zo kocht ik zo tot een tijdje geleden ook want ik dacht en vond dat de deken de hele bil moest bedekken). Wat je dan krijgt is dat de deken naar achter gaat 'hangen' en dus bij de boeg en schoft gaat trekken.
Er is een flimpje, volgens mij van amigo, waar het goed uitgelegd wordt.
Nu heb ik dan eindelijk de goede maat en ik merk dat mijn merrie op deze deken veel beter reageert (voorheen altijd veel last bij de schoft). Het is trouwens zo'n felix buhler perfect fit die iemand anders ook al noemde.
Ja van Bucas heb je ook zo'n filmpje dacht ik! Deze bedoel ik: https://youtu.be/TiDhnLktlYs?si=3mdrpUw4gFoR-Xoe
Zelf was ik heel tevreden over de Power Turnout van Bucas.