Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Youri123 schreef:Ik kom even binnenvallen, sorry. Maar hoe check je bij een bezichtiging op zachte plekken? Ik ben opzoek naar een oude trailer om mijn menwagen overdekt in te kunnen stallen dus zachte plekken zijn opzich niet erg, maar wil wel dat de bodem goed is voordat de bodem zo zo slecht is en mijn menwagen erdoorheen zakt op een gegeven moment. Of zie ik nu spoken? Haha
TNIE2021 schreef:Het testen van het houtwerk is makkelijk. Je drukt een schroevendraaier stevig tegen het hout. Als het meegeeft of er doorheen gaat, dan zit er vocht in of is die al rot. Op de verbindingen testen waar er vocht door zou kunnen is een goed idee. Vocht verspreidt zich en plekjes worden groter. Als opslag lijkt mij dat geen groot probleem.
TNIE2021 schreef:Het testen van het houtwerk is makkelijk. Je drukt een schroevendraaier stevig tegen het hout. Als het meegeeft of er doorheen gaat, dan zit er vocht in of is die al rot. Op de verbindingen testen waar er vocht door zou kunnen is een goed idee. Vocht verspreidt zich en plekjes worden groter. Als opslag lijkt mij dat geen groot probleem.