Ik zit met een kleine dilemma
mijn 2 jarige tinker merrie draagt op dit moment cob/full, beetje tussenin. (Tinkers groeien ook nog wat langer door). Cob zit op dit moment in het een na laatste gaatje maar deze neigt al naar het laatste gaatje te gaan, ik heb ook een full halster voor haar maar deze is aan de grote kant
ik vind hem ook nogal lang bij de bakstukken.. mijn tinker heeft geen lang hoofd, raadden jullie cob of full aan? Ik wil graag een nieuw, leren halster voor haar bestellen. Ja natuurlijk kan ik hem omruilen maar dat kost mij ook weer geld met terug sturen enz! Het verschilt natuurlijk ook een beetje kwa merk. Ik heb 2 foto’s toegevoegd van mijn merrie die full halsters draagt! Ik heb geen foto van het cob halster.

komt ook een beetje door het bont. Maar inderdaad ze hangen allebij veelste laag.. ik ga cob proberen, dankjewel iedereen!!
daar houden we van! Ik heb een foto toegevoegd en hij zit echt perfect (vind ik) maar… het kopstuk zit al op het laatste gaatje… ik weet ook niet of ze nog heel veel zou groeien kwa hoofdvorm etc. Ik kan er hooguit nog één gaatje bij prikken maar thats it, als ik hem omruil voor full zitten de bakstukken gelijk 5cm lager
dat zou waarschijnlijk weer te laag zijn, zucht. Tis ook zo’n gedoe met die halsters