Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ania schreef:Het ligt ook een beetje aan de prijs. In de normale tot lagere prijsklasse zou ik herkeuren als de röntgenologische keuring langer dan 6 maanden geleden is.
Klinisch keuren zou ik sowieso altijd over doen, kost je iets van 150 euro en heb je in elk geval zekerheid op dat moment. Je kunt je DA ook vragen om de röntgenfoto's die al gemaakt zijn na te kijken.
Alles wat in de hogere prijsklasse valt zou ik sowieso laten herkeuren, maar dan heeft mijn voorkeur ook dat ze daarvoor ook al goedgekeurd zijn.
Popstra schreef:Altijd zelf nog eens laten keuren!!
Je wil niet weten hoe er nog steeds gesjoemeld word tijdens keuringen. Fotos die van verschillende posities genomen worden om een gewrivht er zo schoon mogelijk op te laten komen bijv..
Artsen kennen alle fratsen!
Echt, calculeer die kosten van een fatsoenlijke keuring in jou opdracht er ook bij in.
Cioccolato schreef:Uiteindelijk kun je ze wel door n hele molen gaan halen, dat zal bij de verkopen die exht in de hogere prijsklasse zijn wel gebeuren maar bij de 'normale' zie ik het eerder minder gebeuren dan meer. Vooral door stijgende kosten.