Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
LienC schreef:https://www.amazonexl.nl/rijlaarzen
Hier ook korte benen en brede kuitenEn eventueel een hakverhoger mocht de lengte nog lastig zijn.
CoRiNa1983 schreef:Ik denk dat het zoiezo een onmogelijke zoektocht gaat zijn, en later elastiek erin laten zetten is vaak echt niet mooi. Tevens hebben heel veel standaard laarzen al elastiek maar als je hoogte 40 hebt is de kuitmaat meestal niet groter dan 32 a 34 dan zou er dus voor 5 tot 7 cm elastiek dat brengt een hele laars uit balans.
Ik zou nog even rijden met wat je nu hebt doorsparen voor maatwerk.
Hoolahoop schreef:LienC schreef:https://www.amazonexl.nl/rijlaarzen
Hier ook korte benen en brede kuitenEn eventueel een hakverhoger mocht de lengte nog lastig zijn.
Laarzen zijn veel te lang in bredere maten…
Kidde schreef:Ik zou ook doorsparen en voor maatwerk gaan. Je doet er als het goed is jaren mee, dus dan kan het maar beter in een keer goed zijn denk ik altijd.
Zelf heb ik ook Lipica. Als het aan te rijden is zou ik naar de fabriek in Raamsdonkveer gaan. Dat scheelt het bovenstaande heen en weer sturen
Furst schreef:Verschrikkelijk dit inderdaad. Je zou eens kunnen proberen bij de Hypostore, die hebben de Suedwind Curvy AM. Deze heb ik gekocht en vind ze super fijn. Alleen heb ik ze dus blijkbaar wel te groot gekocht want mijn voet schuift er in nu het leer wat uitgezet is, helaas.
ashley1 schreef:Furst schreef:Verschrikkelijk dit inderdaad. Je zou eens kunnen proberen bij de Hypostore, die hebben de Suedwind Curvy AM. Deze heb ik gekocht en vind ze super fijn. Alleen heb ik ze dus blijkbaar wel te groot gekocht want mijn voet schuift er in nu het leer wat uitgezet is, helaas.
Zooltje erin? Kost een tientje volgens mij.
KellyR schreef:Kidde schreef:Ik zou ook doorsparen en voor maatwerk gaan. Je doet er als het goed is jaren mee, dus dan kan het maar beter in een keer goed zijn denk ik altijd.
Zelf heb ik ook Lipica. Als het aan te rijden is zou ik naar de fabriek in Raamsdonkveer gaan. Dat scheelt het bovenstaande heen en weer sturen
Je moet sowieso langs om op te laten meten
Hoolahoop schreef:CoRiNa1983 schreef:Ik denk dat het zoiezo een onmogelijke zoektocht gaat zijn, en later elastiek erin laten zetten is vaak echt niet mooi. Tevens hebben heel veel standaard laarzen al elastiek maar als je hoogte 40 hebt is de kuitmaat meestal niet groter dan 32 a 34 dan zou er dus voor 5 tot 7 cm elastiek dat brengt een hele laars uit balans.
Ik zou nog even rijden met wat je nu hebt doorsparen voor maatwerk.
Heb voor het dubbele budget laarzen gezien van Tricolore die wel deze maatvoering lijkt te hebben!