Hoeveel betalen voor deze pony?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ImkeTarek

Hoeveel betalen voor deze pony?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 19:32

Op de stal waar ik kom staat een onwijs leuk, 2 jarig, palomino pony hengstje.

De pony is momenteel 1.32m hoog (vandaag gemeten) en echt onwijs leuk qua karakter. Heel relaxed, redelijk verkeersmak al, geen happerd en heel vriendelijk in het algemeen.
Loopt braaf mee aan de hand, staat braaf vast en geeft netjes zijn voetjes. Een heel degelijk veulen ABC gehad dus!
Daarnaast beweegt hij heel degelijk, maar voor wat ik heb gezien niet super bijzonder.

Hij is een kruising NRPS x Welsh. Ik weet dat ie een goedgekeurde vader heeft, maar durf zo niet te zeggen welke vader. De bedoeling is sowieso dat ie gecastreerd gaat worden, dus sowieso voor nafok niet belangrijk.

Ik overweeg serieus om de pony te kopen. De eigenaar heeft momenteel nog geen idee wat hij ervoor moet vragen en gaat daar contact over opnemen met de hengstenhouder.
Ik heb aangegeven dat ik ook wat onderzoek hiervoor ga doen.

Dus ik ben wel benieuwd wat jullie voor deze pony zouden betalen?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
(Hij heeft een mensenoog, dus vandaar het vele oogwit ;-) . Een stalgenootje was ook wel met haar sleutels aan het rammelen)

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:06

Leuke pony! Wordt het een D pony? Het kleurtje maakt hem natuurlijk sowieso populair.

Tja wat zou ik betalen..is hij al eens gekeurd? Ik denk het niet.

Ik denk dat hij voor mij een beetje tussen de e2500 en 3500 zou zitten mits het een D pony wordt.

Moet wel zeggen dat ik niet zo op de hoogte ben van de prijzen voor dit soort ponies. Dat weet StalNollie wel.

troi

Re: Hoeveel betalen voor deze pony?

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:07

Dit is wel een hele knappe, dat maakt serieus uit voor de prijs

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Hoeveel betalen voor deze pony?

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:23

Ik denk dat je tussen de 2000 en 2500 euro netjes zit.