Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Idifix schreef:Grondwerk enzo doe ik al een tijdje niet meer dus daar ben ik wat uit.. veel mensen zeggen rijden is niet alles dat weet ik wel, en er zijn ergere dingen maar toch op het moment zie ik het nog even heel negatief/somber in
Idifix schreef:Mijn paard had al een tijdje een blessure aan het lateraal bandje maar mijn dierenarts bleef maar zeggen dat het zou over gaan..gisteren een 2de opinie gevraagd en ze heeft wss al een soort van "vercalcificatie" tussen de pezen. Een mechanisch probleem dus intussen, ik was er het hart van in.
Want dat betekent eigenlijk beweging qua rijden beperken of zo goed als niet rijden. Er was ook sprake van mss het te laten opereren maar dat zien we nog wel.
Zijn er nog mensen die hun paard vroegtijdig hebben moeten stilzetten met rijden, ik vind het zo vreselijk jammer wetende dat ik nu merk dat ze zich verveelt en als ik ze dan eens opzadel om al is het maar 15 minuten te stappen ze zo haar best doet.
Grondwerk enzo doe ik al een tijdje niet meer dus daar ben ik wat uit.. veel mensen zeggen rijden is niet alles dat weet ik wel, en er zijn ergere dingen maar toch op het moment zie ik het nog even heel negatief/somber in
Narcissa schreef:Ben je al naar een (goede) kliniek geweest? Dat is bij beenproblemen voor mij stap 1.
Als je er op tijd bij bent, kunnen ze dit vrij goed behandelen. Bij mijn merrie waren we er helaas niet op tijd bij omdat zij nooit enige mate van ongemak heeft aangegeven tot het al veel te laat was. Nog een paar maanden kunnen rekken maar daarna moest ik haar laten gaanIk zou dus zeker naar de kliniek gaan als je dat nog niet gedaan hebt
Idifix schreef:@captain ja dat is wss zo, maar als ze me ziet is ze dan zo blij of dat is mijn interpretatie toch haha
Gelukkig kan ze gwn fijn bij me aan huis blijven met de andere merrie dat wel.
Hmpf
Rex_Rolfo schreef:Ik zou de mogelijkheid tot laseren onderzoeken. Onze pony heeft daar verrassend goed op gereageerd. Veel beter dan we van tevoren hadden durven hopen.