Gaat er iemand naar Horse Event en wil diegene iets voor me doen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Figo88

Gaat er iemand naar Horse Event en wil diegene iets voor me doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-25 21:31

Hoi allemaal!

#durftevragen :o
Gaat er toevallig iemand naar Horse Event volgend weekend en zou diegene iets voor me willen doen? O:)

Ik hoorde net in het Black Friday topic dat bij Horse Event de Maya Delorez leggings enorm zijn afgeprijsd en ik wacht al een hele tijd op een mooie actie van ze.
Zou iemand zo lief willen zijn om daarnaar te kijken en evt wat mee willen nemen voor me?
Ik ben helaas niet in de gelegenheid om zelf te gaan -O-

Alvast super bedankt!

Blacky94

Re: Gaat er iemand naar Horse Event en wil diegene iets voor me doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-25 23:16

Welke maat heb je? Want toen we er vanmiddag liepen waren het voornamelijk nog kleine (en hele kleine) maatjes die er lagen :=

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-25 23:27

Blacky94 schreef:
Welke maat heb je? Want toen we er vanmiddag liepen waren het voornamelijk nog kleine (en hele kleine) maatjes die er lagen :=

Ik kan dit inderdaad alleen maar bevestigen, lagen voornamenlijk maatjes 2xs en 2xl

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 07:38

Blacky94 schreef:

Ik heb een maat S nodig. Maar het lijkt me dat ze hun voorraad toch wel weer aanvullen voor volgende week?

Blacky94

Re: Gaat er iemand naar Horse Event en wil diegene iets voor me doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:37

Dat durf ik echt niet te zeggen, dan zou je iemand moeten vinden die meer weet van de organisatie/het merk. Het is natuurlijk wel het youth weekend dus in dat opzicht vraag ik me wel af hoeveel grotere maten ze daar echt nodig denken te hebben. Maar S lag er gistermiddag iig nog genoeg.