Webshop voor grote/trekpaarden.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Shannak21

Webshop voor grote/trekpaarden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-25 10:38

Hoi allemaal,

Ik heb vaak het probleem met met trekpaard kruizing dat van alles te klein is voor zijn hoofd. Vaak past hij de grootste maten niet zoals een hoofdstel en halster. Nu vroeg ik mij af of er meer mensen zijn die hier last van hebben? Ik zit er aan te denken om misschien een eigen webshop op te zetten met alleen maar grote maten. Van dekens tot halsters, hoofdstellen, springschoenen. Zal hier markt voor zijn?

Matheno

Re: Webshop voor grote/trekpaarden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-25 10:45

Ik liep hier ook tegenaan met mijn destijds grote KWPN'ER. Merken als Rossner vallen vrij groot en de Kramer heeft ook grote maten.

Ik weet niet of er markt voor is, het is sowieso een heel klein percentage mensen denk ik.

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-25 11:17

Er zijn al best een flink aantal (goede) webshops voor trekpaard artikelen.
De stal eigenaar bij ons heeft er een webshop in. Zij verkoop hoofdstellen, halsters eigenlijk alles wel tm maat XXXfull.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-25 15:13

Ik heb al jaren trekpaarden en identiek hetzelfde probleem. Momenteel is er 1 mooi trenshoofdstel die betaalbaar is en netjes past en niet van dat dik zwaar leder is.
Mijn kaptomen laat ik maken in biothane, zadels zijn boomloos met simpele neopreen of FRA singels, want de speciale vind je niet in 110 cm ...
Ik ben druk op zoek naar springschoenen maatje trekpaard, maar die zijn onmogelijk te vinden, behalve op maat gemaakt...

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-25 16:08