Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
office schreef:Ik weet niet of een hoefzweer en tengevolge daarvan een overbelaste pees wel een verborgen gebrek is ?
Je kan in theorie ook een gezond paard een peesblessure rijden in zware bodem .
Wat zei de veearts over het herstel plan van de overbelaste pees ?
DuoPenotti schreef:Aan mijn voorgangers.Citaat:peesblessure waar hij vermoedelijk al langere tijd last van heeft. Er was litteken weefsel te zien
Maar had de verkoper dit niet moeten benoemen?
Hij heeft ooit een pees blessure gehad.
Femke_Tweety schreef:office schreef:Ik weet niet of een hoefzweer en tengevolge daarvan een overbelaste pees wel een verborgen gebrek is ?
Een 18jarige heeft altijd wel ergens een zwakke plek, en dat kan opspelen bij overbelasting.
Kabayo schreef:Lieser schreef:Heeft je vriend het paard laten keuren?
En is dit hetzelfde paard als waar je in december een update over plaatste?
December is niet 3 maanden geleden
Ik zou FloortjeM een een bericht sturen. Ze is hippisch jurist als ik het goed zeg
office schreef:Ik weet niet of een hoefzweer en tengevolge daarvan een overbelaste pees wel een verborgen gebrek is ?
Little_Gift schreef:office schreef:Ik weet niet of een hoefzweer en tengevolge daarvan een overbelaste pees wel een verborgen gebrek is ?
Er is littekenweefsel op de pees te zien, staat in het startbericht. Dat ontstaat niet in de periode dat een zweer woekert.
Lieser schreef:Gerrit1982 schreef:Paard is helaas niet gekeurd. Gezien zijn leeftijd en de prijs heeft hij dit niet gedaan.
Dan heeft je vriend waarschijnlijk pech. De koper heeft een onderzoeksplicht (tenzij het paard gekocht zou zijn van een professionele verkoper).