Rommelmarkt paardenspullen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Woofer01

Rommelmarkt paardenspullen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-25 12:13

Heyhey,

Weet iemand toevallig of er ook speciale rommelmarkten worden georganiseerd waar je zelf met een kraampje kan gaan zitten om je spullen te verkopen?

JudithO

Re: Rommelmarkt paardenspullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 12:22

In Dedemsvaart was er altijd zo'n markt, bij de molen. Maar het is voor mij alweer 6 jaar geleden, ik weet niet of die markt nog bestaat.

Sachertorte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 12:39

Woofer01 schreef:
Heyhey,

Weet iemand toevallig of er ook speciale rommelmarkten worden georganiseerd waar je zelf met een kraampje kan gaan zitten om je spullen te verkopen?

Oh wacht dan even tot ik mijn zadelkamer opgeruimd heb, want ik denk dat ik je nog een hoop mee kan geven. :)

Woofer01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-25 14:06

Sachertorte schreef:
Woofer01 schreef:
Heyhey,

Oh wacht dan even tot ik mijn zadelkamer opgeruimd heb, want ik denk dat ik je nog een hoop mee kan geven. :)

Hahah daar ben ik nu dus ook mee bezig maar vind het makkelijker om een keer ergens te gaan zitten dan alles op marktplaats te zetten. Ben alleen bang dat je op een normale rommelmarkt niet zo heel snel van al je paardenspullen af komt dus dat zou ik dan weer zonde vinden van de kraam huur.

Spullen zijn altijd welkom, neem ze wel mee haha

Jake_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-25 00:24

JudithO schreef:
In Dedemsvaart was er altijd zo'n markt, bij de molen. Maar het is voor mij alweer 6 jaar geleden, ik weet niet of die markt nog bestaat.

Dat klinkt best leuk om eens te gaan kijken

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-25 01:05

Tijdens de oefencross in Zwolle kan dat.

xPearl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-25 02:24

Jake_s schreef:
JudithO schreef:

Dat klinkt best leuk om eens te gaan kijken

Is nogsteeds! :D
Is bij Van der graaf de molen, 4 oktober 2025 is er weer een ruitersportmarkt :)

Miss_Mii21

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-25 05:52

Soms organiseren ruiterzaken zoiets dacht ik. Of misschien bij ruiter/paarden evenementen?

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-25 07:07

In Ermelo bij het Veluws Ros hebben ze ook, al 2x zoiets georganiseerd. Alleen laatste keer liep het niet zo lekker. Kwamen wat weinig mensen. Het moet gewoon wat bekender worden. Maar ik heb toen wat spullen gedoneerd naar de vereniging en deze hebben het online verkocht voor in hun pot.

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-25 07:29

Hier bijvoorbeeld?

Afbeelding