Het gaat om mini's dus kleine pony's.
1 pony is mijn men pony dat is Blacky, die is op dit moment drachtig. Deze gaat zowiezo nooit meer weg.

Dan heb ik nog 3andere pony's waar ik eigenlijk niks mee doe.
Nera, het veulen van blacky

Mogelijk wordt deze wat groter dus hopelijk goed geschikt voor voor de wagen. Is ook al braaf met vanalles.
Luna (4 jaar oud veulen van blacky)

Luna is klein ik denk dat ze misschien net de 80cm haalt. Ik vindt haar persoonlijk ook niet geschikt voor voor de wagen. Is wel super braaf en makkelijk.
En dan hebben we nog zilver

Op dit moment nog hengst, wil ik mogelijk dit najaar laten ruinen. Is wat groter rond de 90/95cm maar wel heel gevoelig. (zou het ruinen hiervoor kunnen helpen?) ik zou hem graag voor de wagen zien, hij is een sterke pony goed been werk en heeft een goed uithoudingsvermogen.
Maar eigenlijk hebben we net teveel pony's voor de weide die we hebben. En dus twijfel ik om er misschien 1 te verkopen, maar alleen als het juiste huisje zich aanbied. Maar hoe maak ik een keuze welke dan. Ik hou van alle pony's, ze zijn allemaal super lief en heel makkelijk.
Maar ik wil ook eigenlijk juist een pony waar ik echt mee kan mennen, en dan dus ook echt afstanden, geen wedstrijden. Maar gewoon kilometers over de weg. Blacky is leuk voor de kleinere ritten, maar die red de grotere afstanden ook niet.
Dus mijn probleem is nu eigenlijk dat ik 3 pony's heb waar ik niks mee kan, (waarvan 1 natuurlijk te jong is maar mogelijk potentieel wel goed)