Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Marije_jiplover schreef:Ayasha schreef:Jezus ze zijn ook duur genoeg om lekker te zitten.
Heb de populariteit van KEP nooit begrepen. Uvex zat mij ook veel fijner en lichter. Als je met dat soort caps van het paard flikkert huil je toch?
Die van mij was 139,- volgens mij, da's toch niet zo duur?
TurboDi schreef:Ik heb de Bordeaux ! Met rose frame en bruine bandjes. Helemaal blij mee, zit ook heerlijk.
Ja ze hebben een prijskaartje, maar vergeleken met andere merken vind ik ze best goed te doen.
Let trouwens op: er is een burgundy en een Bordeaux. De bordeaux is geen standaard kleur. De burgundy wel. De burgundy is echt meer bruin en de Bordeaux echt rood
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Flevolander schreef:TurboDi schreef:Ik heb de Bordeaux ! Met rose frame en bruine bandjes. Helemaal blij mee, zit ook heerlijk.
Ja ze hebben een prijskaartje, maar vergeleken met andere merken vind ik ze best goed te doen.
Let trouwens op: er is een burgundy en een Bordeaux. De bordeaux is geen standaard kleur. De burgundy wel. De burgundy is echt meer bruin en de Bordeaux echt rood
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Mooie cap hoor!
Burgundy is de Engelse vertaling van bordeaux, dus als het echt twee verschillende kleuren zijn ben ik benieuwd hoe dat uit pakt qua bestellen..
Heb jij hem online besteld ?