Parkeren met trailer

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

annemarieph

Parkeren met trailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-25 14:55

Ik ben niet zo handig met mijn trailer en ben altijd blij als ik weer vooruit weg kan rijden. Kent iemand de parkeerplaats op de Veluwe bij de uitkijktoren van Kootwijk, aan de Houtvester van het Hoffweg? Is daar veel ruimte om met trailer in/uit te rijden?

Jokonootje

Re: Parkeren met trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-25 14:57

Ik zou je eerder aanraden om ipv het te vermijden eens een tijdje te oefenen en er routine in te krijgen

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-25 14:58

annemarieph schreef:
Ik ben niet zo handig met mijn trailer en ben altijd blij als ik weer vooruit weg kan rijden. Kent iemand de parkeerplaats op de Veluwe bij de uitkijktoren van Kootwijk, aan de Houtvester van het Hoffweg? Is daar veel ruimte om met trailer in/uit te rijden?

Daar kan je gewoon een rondje rijden. :) Ruimte zat.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-25 14:58

Ja, daar kun je zonder problemen rondrijden. Als je slim bent, rij je rond bij aankomst, zodat je richting uitgang staat als je weg gaat (en het meestal drukker is)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-25 15:02

Ibbel schreef:
Ja, daar kun je zonder problemen rondrijden. Als je slim bent, rij je rond bij aankomst, zodat je richting uitgang staat als je weg gaat (en het meestal drukker is)

Ja dat dus. :j

annemarieph

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-25 16:48

Ibbel schreef:

Super, dank je wel!