Divoza Staphorst dicht ?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

irisdepony

Divoza Staphorst dicht ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-25 13:29

Nou ja zeg! Was ik vanmorgen naar Staphorst... is die winkel ineens dicht en al helemaal leeg !
Heb ik wat gemist ?
Of was dat jullie wel bekend ?

MerleSimone

Re: Divoza Staphorst dicht ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 13:48

Hele tijd geleden had ik hetzelfde in Enschede, was ik ook door verrast en dacht eerst nog dat ze gingen verhuizen. Helaas, verdwenen. Twijfel nu of ik ergens heb gelezen/gehoord of zelf heb bedacht dat ze alleen online verdergaan of met 1 winkel. Erg jammer, kwam er graag.

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 13:54

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 13:57

Oh nou , ik heb een tijd(2.5 maand) geleden een bestelling gedaan van een product die tijdelijk niet op voorraad was. Afhalen in Staphorst en al betaald maar wacht nog steeds.Maar als ik dit zo hoor kan ik lang wachten...

( En ondertussen gebeld en ja dat kon wel eens eind van het jaar worden :') ) maar het was omgezet naar versturen al zal het wel nog erg lang kunnen duren.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 14:09

Toushie schreef:
Oh nou , ik heb een tijd(2.5 maand) geleden een bestelling gedaan van een product die tijdelijk niet op voorraad was. Afhalen in Staphorst en al betaald maar wacht nog steeds.Maar als ik dit zo hoor kan ik lang wachten...

( En ondertussen gebeld en ja dat kon wel eens eind van het jaar worden :') ) maar het was omgezet naar versturen al zal het wel nog erg lang kunnen duren.

Zou ik mooi annuleren als ik jou was.
Zijn laatste tijd meer vestigingen verdwenen inderdaad. Lijkt niet heel goed te gaan daar. Ook leveranciers die niet meer willen leveren aan ze las ik elders op bokt.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 14:32

Ik begreep dat ze een aantal zaken bij elkaar gevoegd hebben en nu met een hele grote winkel in Heteren zitten. Ik ben daar wel eens geweest en het is best een grote zaak, maar er hangt ook veel van hetzelfde. Voor mijn gevoel was het meer een kledingwinkel geworden, maar dan op paardengebied.

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 14:44

Nou, Heteren is al lang niet meer wat het geweest is helaas. Heel weinig aanbod van alles en dan is veel ook nog eens op. Ook kleding is minimaal tegenwoordig. Ik rijd er tegenwoordig alleen nog heen als ik iets specifieks nodig heb en kan inzien dat het voorradig is in het filiaal. Om even lekker te gaan shoppen.. Nee, dan ben je meestal zo klaar.

Vele hier in de omgeving rijden ook vele liever naar Epplejeck in Duiven, al is dat verder. Veel fijnere medewerkers en uitgebreider assortiment.

xPearl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 14:49

Klopt inderdaad dat de Divoza in Staphorst dicht is. Enschede is al een tijdje dicht, dat stond ook wel online op internet. Maar van Staphorst heb ik ook niks voorbij zien komen.. Was sowieso geen sale want Divoza doet daar niet aan, alle overgebleven artikelen gaan gewoon naar andere filialen. Voor zover er nog filialen overblijven..

Jammer, maar was wel te verwachten :o

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 14:58

Huhh vorige week nog in de winkel in staphorst geweest. Niks over gehoord of gezien. Ja wel wat leeg maar niet heel erg. Jammer.

maitestar23

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 15:27

Het stelde de laatste tijd ook echt niks meer voor, het was echt zo leeg steeds.
Maar wel jammer zeg....

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 15:30

Maand geleden vond ik het al leeg in Staphorst. Wat ik nodig had, hadden ze ook niet dus weer weg gegaan. Maar het was daar het laatste jaar al leger vond ik. Liep ook altijd heel weinig personeel

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 15:51

Maar Leek is ook niets meer, staat amper wat

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 16:03

Daar was ik denk ik 3 jaar geleden voor het laatst. Toen was de winkel al half leeg. Jammer want was altijd leuk daar.

Ik vrees dat Divoza op zn laatste benen loopt en straks helemaal niet meer bestaat. Jammer want het was in mijn ogen de enige echte paardenzaak vroeger

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 16:10

Divoza is al langere tijd niet meer wat het ooit was. Ik ga ook liever naar epplejeck voor spullen.

De laatste keer dat ik online bij Divoza bestelde duurde het weken voor het geleverd werd en had ik een of andere brutale, bijdehante troela op de chat toen ik vroeg waar het bleef.

Jammer hoor, want ik ging altijd graag naar Divoza.

kiko

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 16:18

KletsKoekje schreef:
Nou, Heteren is al lang niet meer wat het geweest is helaas. Heel weinig aanbod van alles en dan is veel ook nog eens op. Ook kleding is minimaal tegenwoordig. Ik rijd er tegenwoordig alleen nog heen als ik iets specifieks nodig heb en kan inzien dat het voorradig is in het filiaal. Om even lekker te gaan shoppen.. Nee, dan ben je meestal zo klaar.

Vele hier in de omgeving rijden ook vele liever naar Epplejeck in Duiven, al is dat verder. Veel fijnere medewerkers en uitgebreider assortiment.

Ik ging vroeger ook graag naar Heteren maar nadat wij de hond niet mee naar binnen mochten nemen of ze moest in de winkelwagen (ik ga geen grote Ridgeback van 37kg optillen). Zijn wij doorgereden naar de Epplejack en werden wij warm ontvangen. De hond kreeg zelfs koekjes en ze vonden het helemaal geweldig daar dat ik haar mee had. Sindsdien ga ik daarheen ook al is het verder rijden.

Het gaat inderdaad niet goed met Divoza dus zou niet snel iets online bestellen want hoor steeds vaker van mensen dat ze nog steeds wachten op spullen.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 16:22

EJ of we rijden ff naar Kraemer in Duitsland maken we er gelijk een uitje van
Die vind ik dan nog leuker dan EJ

irisdepony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-25 16:22

DubbelFun schreef:
Ik begreep dat ze een aantal zaken bij elkaar gevoegd hebben en nu met een hele grote winkel in Heteren zitten. Ik ben daar wel eens geweest en het is best een grote zaak, maar er hangt ook veel van hetzelfde. Voor mijn gevoel was het meer een kledingwinkel geworden, maar dan op paardengebied.

Maar die winkel bestaat al jaren ! Is toch geen nieuwe winkel ?!

irisdepony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-25 16:24

Jammer dat de oude winkels allemaal verdwijnen

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 17:01

Veel van de jodhpurs etc zijn al maanden niet meer in de gangbare maten op voorraad in Heteren. Net als vele andere dingen die ze niet meer hebben.
Ik kwam er vroeger graag maar het is helaas de moeite niet meer.
Dekens haal ik het liefste in een winkel maar bestel ik inmiddels ook al jaren online. In de winkel is nooit het juiste model of maat.

Ik hoor inderdaad wel goede verhalen over de EJ in Duiven maar ben daar zelf nog niet geweest.

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 17:03

Ik heb paar weken geleden een online bestelling gedaan en achteraf betalen aangeklikt (gelukkig). Nog niks in huis...

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 17:05

irisdepony schreef:
Maar die winkel bestaat al jaren ! Is toch geen nieuwe winkel ?!

Dat zeg ik ook nergens :)

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 17:29

Iloveiswan schreef:
Huhh vorige week nog in de winkel in staphorst geweest. Niks over gehoord of gezien. Ja wel wat leeg maar niet heel erg. Jammer.

Oh dat is helemaal apart.
Harmelen is ook al dicht een tijd. Is toen ook amper gecommuniceerd.
Heteren is er nog en Zoetermeer ook volgens mij (en Leek), maar vind die 2 locaties ook al jaren niet veel meer.

Maaike_Ma

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 17:47

volgens de site is alleen heteren, leek en zoetermeer er nog

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 17:55

Zal me niet verbazen wanneer ze failliet gaan, ben ooit een keer in leek geweest, echt een domper. Wel aardig wat gekocht maar bvb een bit zelf in het magazijn op moeten zoeken. Meerdere personeelsleden wisten niet wat ik bedoelde. En wanneer dit niet verbeterd is dan kan ik me de teloorgang goed voorstellen.

Gitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 18:02

Er was volgens mij jaren geleden al eens een faillissements aanvraag voor divoza leek, maar ze zijn wel altijd open gebleven dacht ik. Geen idee hoe dat is gelopen. Het moet nog wel ergens online staan. Ze hadden toen langere tijd de huur niet betaald