Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Toushie schreef:Oh nou , ik heb een tijd(2.5 maand) geleden een bestelling gedaan van een product die tijdelijk niet op voorraad was. Afhalen in Staphorst en al betaald maar wacht nog steeds.Maar als ik dit zo hoor kan ik lang wachten...
( En ondertussen gebeld en ja dat kon wel eens eind van het jaar worden) maar het was omgezet naar versturen al zal het wel nog erg lang kunnen duren.
KletsKoekje schreef:Nou, Heteren is al lang niet meer wat het geweest is helaas. Heel weinig aanbod van alles en dan is veel ook nog eens op. Ook kleding is minimaal tegenwoordig. Ik rijd er tegenwoordig alleen nog heen als ik iets specifieks nodig heb en kan inzien dat het voorradig is in het filiaal. Om even lekker te gaan shoppen.. Nee, dan ben je meestal zo klaar.
Vele hier in de omgeving rijden ook vele liever naar Epplejeck in Duiven, al is dat verder. Veel fijnere medewerkers en uitgebreider assortiment.
DubbelFun schreef:Ik begreep dat ze een aantal zaken bij elkaar gevoegd hebben en nu met een hele grote winkel in Heteren zitten. Ik ben daar wel eens geweest en het is best een grote zaak, maar er hangt ook veel van hetzelfde. Voor mijn gevoel was het meer een kledingwinkel geworden, maar dan op paardengebied.
Iloveiswan schreef:Huhh vorige week nog in de winkel in staphorst geweest. Niks over gehoord of gezien. Ja wel wat leeg maar niet heel erg. Jammer.