Crossterrein gezocht Limburg (België)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

jabo_equos

Crossterrein gezocht Limburg (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-25 04:06

Weet iemand een crossterrein buiten die in het bos van Bosscherhof naar Kattevenia in Limburg? Ik vind dit terrein namelijk niet bepaald zijn en ben er de laatste keer 3u ik verloren gelopen doordat de paden zo sluit waren aangeduid en onderhouden..
Let me know!

GUSTIxBILL

Re: Crossterrein gezocht Limburg (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-25 06:12

Thv Gellik zou er ergens een moeten liggen van wat ik bij iemand die daar staat op haar fb zie verschijnen
Zou alleen niet weten waar exact

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-25 07:16

GUSTIxBILL schreef:
Thv Gellik zou er ergens een moeten liggen van wat ik bij iemand die daar staat op haar fb zie verschijnen

Volgens mij mag je daar privé niet trainen als het het terrein is wat ik denk. Door een LRV club onderhouden?
Een deel van die sprongen blijven ook niet staan.

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-25 07:46

Ayasha schreef:
GUSTIxBILL schreef:

Volgens mij mag je daar privé niet trainen als het het terrein is wat ik denk. Door een LRV club onderhouden?
Een deel van die sprongen blijven ook niet staan.

Dat zou idd kunnen
Maar dat is dan iets wat TS zou moeten navragen :j

Privé trainen op zo een parcours vind ik zowiezo trouwens al mwah, aangezien het onderhoud ook geld kost. Maar weet dus idd niet of het daar überhaupt mag. Heb het alleen bij iemand meermaals voorbij zien komen

Lynn_Nikita

Re: Crossterrein gezocht Limburg (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-25 07:58

In Limburg Nl Herkenbosch, zijn aantal sprongen in het bos, misschien ook eens leuk?

nayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-25 23:39

In overpelt blijven het hele jaar door wat sprongen staan, je moet ze wel weten te vinden maar zo groot is dat stuk bos niet. Er is een ruiteroute vlakbij daar.
In gellik vind je er ook in het bos en is vrij toegankelijk, de ruiterroute loop er een stukje langs, de sprongen zijn daar wel al wat hoger.

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-25 04:03

nayla schreef:
In overpelt blijven het hele jaar door wat sprongen staan, je moet ze wel weten te vinden maar zo groot is dat stuk bos niet. Er is een ruiteroute vlakbij daar.
In gellik vind je er ook in het bos en is vrij toegankelijk, de ruiterroute loop er een stukje langs, de sprongen zijn daar wel al wat hoger.

Deze wilde ik ook vernoemen. Dat stuk bos ligt tussen de spoorweg en “het Plat”. Wanneer je de rode natuuromloop volgt, kom je al enkele hindernissen tegen. Elk jaar organiseert LRV er een cross maar ook doorheen het jaar kom je er wel eens crossruiters tegen.