Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
c_alsemgeest schreef:Muze schreef:Haha nee dat kan ik me voorstellen.
Ik wil hem ook niet aanschaffen ,al vind ik t concept wel leuk. En origineel met kleurtjes.
Ze geven mij een beetje bouwhelm vibes
Melzazu schreef:Mungbean schreef:Ik had bij de typo titel toch een soort ridder uitrusting verwacht. De cape van visolde klinkt als een historische roman
Ik dacht ook. Oh dat gaat vast over 1 of ander leuk boek![]()
Maar ik vind die caps echt heel lelijk
MarijeAmanda schreef:Hi!
Sinds kort heb ik deze cap! Ik had een nieuwe cap nodig en kwam deze tegen. Hij is echt superhandig! Met mijn viertal rijden we in het groen en nu hadden we alle vijf (4 ruiters en 1 commandant) allemaal een groene cap. Maar omdat we niet allemaal standaard met groen willen rijden hebben we er nog een kleur bijgezocht. Ik heb een blauwe om te wisselen. Ik heb een volledige groene set, maar ook een blauwe en de cap matcht echt perfect met heel veel merken met dezelfde kleurtinten.
Daarnaast zit de cap ook heerlijk! Hij is mooi lichtgewicht (wel zo fijn op je hoofd) en de kleuren zijn ook supermakkelijk te wisselen. Ik ben er vanaf moment 1 al heel blij mee! En sinds kort hebben ze diamantjes!! Ik word daar echt hebberig van! En ook kun je je eigen kleur kiezen. Doormiddel van een kleurcode kun je dus echt een perfecte match maken!
Deze caps zijn ook zeer interessant voor volwassene zoals ik. Ze hebben ook gewoon zwart en hele mooie tinten bruin! Ik ben nog even aan het sparen voor mijn volgende kleur, maar kan niet kiezen!
germie schreef:Ik vind ze er als hele goedkope caps uitzien. 15 jaar geleden had je bij Decathlon zulke glimmende caps in allerlei kleurtjes voor nog geen 15 euro. Heb die toen ook wel gehad. Dus het zijn caps met een waarde van 15 euro.
Sachertorte schreef:germie schreef:Ik vind ze er als hele goedkope caps uitzien. 15 jaar geleden had je bij Decathlon zulke glimmende caps in allerlei kleurtjes voor nog geen 15 euro. Heb die toen ook wel gehad. Dus het zijn caps met een waarde van 15 euro.
Vroeger had je van Playmobil dit soort helmpjes, daar lijken ze op. Geen idee wat ze kosten maar persoonlijk vind ik ze er ook plastic en goedkoop uitzien. Grappig idee, maar nee toch maar niet.