Rommelmarkt paardenspullen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Woofer01

Rommelmarkt paardenspullen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 13:13

Heyhey,

Weet iemand toevallig of er ook speciale rommelmarkten worden georganiseerd waar je zelf met een kraampje kan gaan zitten om je spullen te verkopen?

JudithO

Re: Rommelmarkt paardenspullen

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:22

In Dedemsvaart was er altijd zo'n markt, bij de molen. Maar het is voor mij alweer 6 jaar geleden, ik weet niet of die markt nog bestaat.

Sachertorte

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:39

Woofer01 schreef:
Heyhey,

Weet iemand toevallig of er ook speciale rommelmarkten worden georganiseerd waar je zelf met een kraampje kan gaan zitten om je spullen te verkopen?

Oh wacht dan even tot ik mijn zadelkamer opgeruimd heb, want ik denk dat ik je nog een hoop mee kan geven. :)

Woofer01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 15:06

Sachertorte schreef:
Woofer01 schreef:
Heyhey,

Oh wacht dan even tot ik mijn zadelkamer opgeruimd heb, want ik denk dat ik je nog een hoop mee kan geven. :)

Hahah daar ben ik nu dus ook mee bezig maar vind het makkelijker om een keer ergens te gaan zitten dan alles op marktplaats te zetten. Ben alleen bang dat je op een normale rommelmarkt niet zo heel snel van al je paardenspullen af komt dus dat zou ik dan weer zonde vinden van de kraam huur.

Spullen zijn altijd welkom, neem ze wel mee haha