Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lieser schreef:Djnick71 schreef:.Buitenbak 20x40 verlicht
.paarden worden swinters buitengezet in de bak die dan is onderverdeeld.
In de winter is de rijbak overdag dus niet beschikbaar om te rijden? Dat beperkt de mogelijkheden wel wat, dan houd je eigenlijk alleen buitenrijders over.
xRivaldo schreef:De vraag is eigenlijk: op wat voor paardeneigenaar richt je je? Als dat iemand is met een paard met pensioen kan het misschien een fijne plek zijn.
Hele andere vraag: maar komen de paarden dan apart in de rijbak te staan? Waarom niet gewoon samen zonder draad?
germie schreef:Is de bak in de winter dus niet te gebruiken? Dat vind ik persoonlijk dan meteen een nogo. Ik wil ook niet eerst draadjes weghalen en paarden binnen zetten als ik wil rijden. Ik zou sowieso geen paarden los in de bak willen, dat verpest de bodem. Je kunt alleen paarden even laten uitrennen, maar als ze schijten moet je dat opruimen voordat het vertrapt is, anders is de bodem zo slecht.
Dan zou ik een aparte paddock maken, of een stukje land laten vertrappen.
Als ik dit zo lees twijfel ik erg aan de kwaliteit van de bodem van de bak namelijk.
Djnick71 schreef:Wel mogelijk. Wij hebben de paarden swinters in blokken buiten. Dus liever 2x een paar uur met tussendoor extra eten op stal. Dan veel uren achter elkaar.
Dus wanneer diegene wilt rijden. Spreken we dat af en dan staan de paarden er niet aan.
Djnick71 schreef:Wel mogelijk. Wij hebben de paarden swinters in blokken buiten. Dus liever 2x een paar uur met tussendoor extra eten op stal. Dan veel uren achter elkaar.
Dus wanneer diegene wilt rijden. Spreken we dat af en dan staan de paarden er niet aan.
office schreef:Er zijn best mensen die graag op een rustige stal willen staan.Ik haal liever even de paarden uit de bak als dat ik mijn rijden af moet stemmen op manege lessen.
Ik zou even op marktplaats kijken voor een prijs indicatie Ik zou denken aan €350 en €200 per maand .Maar gokje hoor zit niet echt strak te letten op de prijzen.
ikke schreef:Hoeveel ha land heb je en vooral: hoe hoog zit je boven het waterpeil?
Vrienden wonen er en hoewel ik erg goed met ze door bocht kan, ik zou er absoluut niet op stal willen staan, puur op lokatie.