Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jokonootje schreef:laat de verzekeringen dat lekker onderling regelen. Met alle 100 verschillende meningen op bokt heb je echt niks aan.
Maakt je alleen ongeruster en krijg je antwoorden als "ja dat heb ik een keer gehad met... " juridisch geen vergelijkbare situaties en je schiet er niks mee op.
Onder welke verzekering het valt regelen ze echt onderling wel.
zorro schreef:.Eigenlijk best bijzonder als je als eigenaar daar voor aansprakelijk word gesteld. Tenminste, de kliniek waar ik ben word altijd spastisch gedaan bij de meeste behandelingen als ik zeg dat ik er bij wil zijn, dat mag niet. Laatst hebben ze een kies getrokken bij mijn paard en ik heb ze gesmeekt of ik er bij mocht zijn.. het werd al de derde keer dat er een kies uit moest, beestje heeft al veel narigheid meegemaakt en ik wou er gewoon bij zijn. Zowel voor het paard als voor mezelf. Ik heb ook als argument gesteld dat ik er immers ook voor betaal. De rekening van 1000 euro kreeg ik natuurlijk, maar ik mocht er niet bij zijn. Als ze in paniek daar iemand om ver had gelopen was ik daar dus ook nog voor aansprakelijk gesteld, terwijl dat in haar geval misschien niet gebeurt was als ik er bij was.
Eigenlijk best raar. Advies kan ik je niet geven, geen verstand van.. maar ik hoop dat je wilt laten weten hoe het afloopt!
Vanillia schreef:Als je dit soort vragen op Bokt stelt krijg je in 99% van de gevallen antwoorden die wettelijk gezien niet kloppen. Jouw verzekering gaat dit uitvechten met de verzekering van de kliniek, hoe het verder wettelijk zit zou ik me niet druk over maken. Precies hierom heeft iedereen in Nederland een verplichte WA-verzekering.
Sanano schreef:zorro schreef:.Eigenlijk best bijzonder als je als eigenaar daar voor aansprakelijk word gesteld. Tenminste, de kliniek waar ik ben word altijd spastisch gedaan bij de meeste behandelingen als ik zeg dat ik er bij wil zijn, dat mag niet. Laatst hebben ze een kies getrokken bij mijn paard en ik heb ze gesmeekt of ik er bij mocht zijn.. het werd al de derde keer dat er een kies uit moest, beestje heeft al veel narigheid meegemaakt en ik wou er gewoon bij zijn. Zowel voor het paard als voor mezelf. Ik heb ook als argument gesteld dat ik er immers ook voor betaal. De rekening van 1000 euro kreeg ik natuurlijk, maar ik mocht er niet bij zijn. Als ze in paniek daar iemand om ver had gelopen was ik daar dus ook nog voor aansprakelijk gesteld, terwijl dat in haar geval misschien niet gebeurt was als ik er bij was.
Eigenlijk best raar. Advies kan ik je niet geven, geen verstand van.. maar ik hoop dat je wilt laten weten hoe het afloopt!
Wat vreemd dat je nergens bij mag zijn een operatie snap ik maar een kies trekken dat kan toch wel met de eigenaar erbij.