Door de gevolgen van een ongeluk en vervolgens afstuderen ben ik even niet in de gelegenheid geweest om te starten.
Op het losrijterrein voelde Mack echt heel fijn!

Dan de eerste proef in... De tips van mijn instructrice galmde in mijn hoofd. Even vergat ik het... maar ze stond aan de bakrand te kijken, dus toen ik haar zag staan was het weer: oh ja

Eigenlijk ging het erg lekker! Was wel tevreden, maar verwachtte geen super resultaat...
Toen gelijk door naar de tweede proef. Daar was ik het even kwijt. Ik reed wat te afwachtend en Mack vond het juryhokje aan de ene kant en de witte hekjes aan de andere kant maar eng

Maar ach, de proef nog redelijk door gestuurd.
Ik was eigenlijk dik tevreden. Had mijn eigen doelstelling gehaald en Mack werkte best lekker mee.
Dus Mackie lekker uitgestapt en eerst naar huis gebracht. Toen terug voor de prijsuitreiking. Niet voor de prijzen, maar was wel benieuwd naar mijn punten...

Nou, toen ik mijn coupons terug kreeg, heb ik eerst even twee keer gekeken of mijn naam er wel op stond...

Noble-girl was trouwens zo lief om op zondag voor dag en dauw uit haar bedje te komen en heeft beide proefjes gefilmd

Ryvaan, nogmaals onwijs bedankt!