Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Elisa2 schreef:Volgens mij heb je wettelijk gezien een garantie periode van een jaar?
Ik zou sowieso eens advies inwinnen bij het juridisch loket.
Kidde schreef:Ik zou de stappen hier volgen: https://www.juridischloket.nl/aankopen- ... k-product/
En daarna als het repareren weer niet is gelukt de koop ontbinden met de voorbeeldbrief
Dus ingebreke stellen (er staat een voorbeeldbrief)
Dees schreef:Hutcherson schreef:Dit is een vrij simpele casua waarbij de koop ontbonden gaat worden. De wagen heeft direct bij de renault gestaan doe gedocumenteerd hebben dat het niet deugd.
De leverancier moet wel eerst de kans krijgen om alsnog een deugdelijk product te leveren.
Dees schreef:Hutcherson schreef:Dit is een vrij simpele casua waarbij de koop ontbonden gaat worden. De wagen heeft direct bij de renault gestaan doe gedocumenteerd hebben dat het niet deugd.
De leverancier moet wel eerst de kans krijgen om alsnog een deugdelijk product te leveren.
Ibbel schreef:Mijn eerste vraag zou zijn: hebben ze de bedrading van de stekker van de trekhaak wel goed aangesloten? Dat lijkt mij de eerste stap voor je aan software of wat dan ook gaat denken.