Enquête Paardenrusthuis

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sintel

Enquête Paardenrusthuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-25 14:46

Ik moet voor mijn opleiding (dier en veehouderij) samen met groepsleden een fictief bedrijf opstarten. Wij hebben gekozen voor een paardenrusthuis. Hiervoor hebben we de meningen nodig van verschillende (paarden)mensen.

Via deze enquête willen we onderzoeken wat (toekomstige) paardenbezitters belangrijk vinden bij zo’n rusthuis en of er interesse zou zijn in dit concept. Het invullen kost slechts een paar minuten en helpt ons enorm bij het uitwerken van dit bedrijfsplan. Alle antwoorden zijn anoniem en zullen ook anoniem worden verwerkt.

Alvast bedankt!

https://forms.gle/jjqABEEwWDhhrsANA

Muronia

Re: Enquête Paardenrusthuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-25 14:55

Ik heb hem voor je ingevuld. Wat onderzoek je precies met deze gegevens? Of er vraag naar is en in welke regio, of iets anders?

Autumnn

Re: Enquête Paardenrusthuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-25 15:20

Hier ook ingevuld. Snapte alleen deze vraag niet.
de vraag is, zou u ervoor open staan. Dus, gesloten vraag: ja/nee. Vervolgens krijg je bedragen te zien waaruit je moet kiezen Afbeelding

Lijkt me ook sterk dat niemand bereid is hiervoor te betalen. Of anders had de vraag moeten zijn: hoeveel bent u bereid hiervoor te betalen?

Firelight
Hoofd Nieuwsredactie
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-25 15:30

Omdat dit topic beter op VMR past ga ik het daarheen verplaatsen.

ED --> VMR

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-25 16:23

Autumnn schreef:
Hier ook ingevuld. Snapte alleen deze vraag niet.
de vraag is, zou u ervoor open staan. Dus, gesloten vraag: ja/nee. Vervolgens krijg je bedragen te zien waaruit je moet kiezen [ Afbeelding ]

Lijkt me ook sterk dat niemand bereid is hiervoor te betalen. Of anders had de vraag moeten zijn: hoeveel bent u bereid hiervoor te betalen?

Nou nee, ik wil daar niet voor betalen. Waarom zou ik in de eerste plaats mijn paard ergens anders neer zetten?

Punt wat hier gemist wordt, in mijn optiek, is of de huidige locatie waar het paard staat, geschikt is om het paard gezond oud te laten worden.