Hulp bij trailerladen/vervoer gezocht omg. Den Bosch

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

reiziger

Hulp bij trailerladen/vervoer gezocht omg. Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-25 15:15

Ik ben op zoek naar iemand die mijn paard wil leren trailerladen, en uiteindelijk kan verhuizen naar een andere stal.
Merrie van 12, nog nooit vervoerd/in een trailer geweest.
Het heeft geen haast.Afhankelijk van mijn eigen gezondheid wil ik haar eind deze zomer, of misschien ook pas na de winter verhuizen.

Wie heeft de gouden tip? Ik zoek dus iemand die dit op locatie komt doen.

delist

Re: Hulp bij trailerladen/vervoer gezocht omg. Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-25 15:44

Sanne Bronsgeest uit Oisterwijk

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-25 16:06

Kirsten van Horse-Wise.nl?

reiziger

Re: Hulp bij trailerladen/vervoer gezocht omg. Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-25 17:09

Ik ben even aan het kijken, van Sanne vind ik geen internetpagina? Ik krijg wel de waarschuwing dat ik op een onbeveiligde pagina kom?

Bij Horse-wise bij tarieven zie ik staan, inclusief verzorging en ruwvoer, kosten per week.. dat klinkt alsof ze daarheen moet.
Dat is niet de bedoeling. Ik wil haar leren teailerladen zodat ze uiteindelijk van een pensionstal naar een rusthuis kan verhuizen. Of zie ik iets over het hoofd ergens?

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-25 20:54

Als ik heel eerlijk ben en je wil het alleen daarvoor gebruiken, dan zou ik eerder voor iemand als Pavena kiezen. Dat is een professioneel paardenvervoerder die redelijk in de buurt van jou zit met een 2-paards vrachtwagen. Je zou nu al contact met hem kunnen opnemen om te horen hoe hij dat aan zou pakken, maar ik denk zelf dat trainen voor éénmalig vervoer niet nodig is, zolang jij zelf maar rustig bent en doet alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Ik denk dat oefenen dan veel meer stress geeft dan inladen en vervoeren. Paarden die geen stress hebben ervaren met vervoeren hebben geen problemen met laden en vervoeren als dat netjes en rustig gebeurt. Die website is: http://www.pavena.nl/ .
De anderen die genoemd worden zullen ongetwijfeld kunnen leren trailerladen, maar mogen officieel geen paarden van anderen vervoeren, daar hebben ze de papieren niet voor. Carl den Brakker heeft zijn papieren wel in orde.