Samshield met korting

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

floorpenp

Samshield met korting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-25 14:33

Ha Bokkers,

Inmiddels een nieuwe Samshield op het oog om samen te stellen, maar gezien ze nogal prijzig zijn ben ik aan het rondkijken voor een korting.

Vroeger was bij o.a. Divoza de 25% keuzekorting in de winkel nog wel geldig, ook al stond het op de website onder uitgesloten.

Heeft iemand hier recent ervaringen mee? Kan dit nog steeds? Of bij andere (web)winkels?

FleurSandro

Re: Samshield met korting

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-25 15:57

Vaak zijn de merken Samshield, Kep, Kask etc allemaal uitgesloten van kortingen. Je kan nog wachten tot koningsdag maar ik gok de kans klein op korting. Als ze een keer korting hebben is het tegenwoordig maar 10%...

Myou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-25 16:21

FleurSandro schreef:
Vaak zijn de merken Samshield, Kep, Kask etc allemaal uitgesloten van kortingen. Je kan nog wachten tot koningsdag maar ik gok de kans klein op korting. Als ze een keer korting hebben is het tegenwoordig maar 10%...

Klopt inderdaad, samshield is tegenwoordig uitgesloten. Zelf laats bij Dokihorse besteld met 10% van hun nieuwsbrief inschrijving.

LaDonna75

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-25 16:28

Ik heb onlangs mijn nieuwe Samshield bij een speciaalzaak hier in de buurt gekocht. Zonder korting maar ze zijn zó enorm behulpzaam geweest met aanmeten dat het prima is. Oh en ik kreeg er nog een luxe Samshield captas bij :j
Ik heb wel gezocht naar korting maar niet gevonden. En nu blij met de service zonder korting haha.

floorpenp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-25 18:42

Dank voor jullie antwoorden!

Balen. Heb nog een hoop bonnen van Divoza liggen, vandaar :)
Paar jaar geleden mijn kep nog kunnen halen met 25%. Was online toen ook al uitgesloten in de regels, maar in winkel werd korting wel gewoon gegeven. Trucje lijkt dus niet meer te werken.

LaDonna75

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-25 19:16

Je kunt het proberen in de winkel?!

Gea99

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-25 19:28