Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cayenne schreef:Wij hebben dit probleem met onze hovenier. Die heeft in november onze tuin gedaan en we wachten nog steeds op de factuur.
Twee keer gebeld en twee keer gemaild maar geen factuur gezien.... Dan ligt het verder bij hun hoor.
Wij hebben ons best gedaan.
Roihi schreef:Cayenne schreef:Wij hebben dit probleem met onze hovenier. Die heeft in november onze tuin gedaan en we wachten nog steeds op de factuur.
Twee keer gebeld en twee keer gemaild maar geen factuur gezien.... Dan ligt het verder bij hun hoor.
Wij hebben ons best gedaan.
Hebben wij ook een keer gehad, ook met hovenier.
Gevraagd naar factuur en nooit gekregen.
VInd het nog steeds vervelend maar ik hoef hun boekhouding niet te doen.
Melzazu schreef:Nee. Die factuur komt misschien nog wel. Ik heb ook wel eens van een paardentandarts pas een half jaar later de factuur gehad. Van iemand anders gehoord van een Zadelpasser dat wel 8 maanden duurde.
Wil dus helemaal niet zeggen dat hij het vergeten is maar die factuur gewoon nog een keer komt.
En ik vind het ook echt zijn eigen verantwoordelijkheid. Ik ben zelf ondernemer en ik gun het echt iedereen hoor maar tegenwoordig met allerlei betaalmogelijkheden voor je klanten hoeft het echt niet zo ingewikkeld te zijn te factureren.
PSvanLot schreef:Het ligt er aan welk bedrijf. Bij een kleine zelfstandige wel. Deze zal ik desnoods 2 of 3 kee vragen om de factuur. Bij een concern daarentegen niet.
Een bekend bedrijf heeft mij een aantal jaar terug een keuken geleverd voor in de bijkeuken met wat apparatuur. Kosten waren ruim 5k. We wisten dat we bij aflevering moesten betalen, maar dat vergat de bezorgservice en wij hadden er in de hectiek van een grote verbouwing ook niet aan gedacht.
Dag later werden we door het bekende bedrijf gebeld met de vraag of het klopte dat we niet betaald hadden. We beaamde dat en reden een dag later naar het bedrijf want we konden daar betalen.
Aan de servicebalie gevraagd of we de facturen konden krijgen, we hadden voor in de woonkeuken ook enkele items daar gekocht, en de assistente ging ze opvragen in de computer.
Staat alles als voldaan... tja toen heb ik toch niet meer gezegd: 'die laatste is niet betaald, die moeten we nog betalen...'
Nooit meer wat van gehoord.