Aansprakelijkheid

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SNOEPxZAK

Aansprakelijkheid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-25 17:56

Goedeavond mede bokkers,
Bij mij op stal is er wat voorgevallen waardoor mijn paard nu de dupe is ivm letsel. Hiervoor hebben wij de staleigenaar aansprakelijk gesteld meerdere malen + door achterstallig onderhoud van de paddock waar zij instaat is zij verwond. Na overleg met de staleigenaar die dus mondeling toegezegt heeft dat hij de dierenarts koste op rekening zou nemen, waar toevallig getuigen bij stonden hebben wij de dierenarts laten komen. Nu is dus het probleem we hebben de rekening gehad. En deze gepresenteeerd bij de staleigenaar maar meneer zegt nu dat die nergens van af weet. Wat zijn de vervolg stappen hierin?

Groetjes, Mij

Desi_2409

Re: Aansprakelijkheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-25 18:12

Getuigen het bewijs dat ze erbij waren laten opschrijven, opnemen via je telefoon, voordat ze terugkrabbelen en de staleigenaar erop wijzen. Hij is toch verzekerd, waarom zo vervelend doen.

Padoertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-25 18:48

Heb je rechtsbijstand? Zo ja, die gelijk inschakelen en anders je Aansprakelijkheidsverzekering inschakelen en om advies vragen. Zo heeft mijn paard ook door nalatendheid van de staleigenaar letsel opgelopen. Heeft me ruim 3000 gekost aan operatie, revalidatie en 8 mnd uit de running. Gelukkig hadden zij een agrarische verzekering en konden de maatschappijen het onderling regelen.