Ik heb dus laatst een nieuwe cap gekocht en ik merk toch wel na een aantal keren dragen dat deze heel erg drukt tegen de zijkanten van mijn hoofd? Nergens anders, alleen de zijkanten. Ik lees veel over caps die dan weer drukken aan de voorkant en dan een rode streep achterlaten, maar bij mij is het echt de zijkanten! Na het rijden heb ik ook hoofdpijn van de druk dit trekt wel weer weg hoor maar dit is natuurlijk vrij vervelend. Wat kan ik hier aan doen? Een andere liner halen..? Retour kan die niet meer want het kaartje heb ik er af geknipt
ik heb veel caps gepast en ben ook zelfs langs de EJ gegaan voor advies!! Ik heb de cap van Horze (Solara) voorheen had ik een BR Zenith maar die was echt te groot! Die kon ik zo naar me neus schuiven en tijdens een galopje schoot ie altijd voor me ogen
(ja heel slecht van mij! Ik weet het, deze cap had ik aangeschaft toen ik 12 was en net de sport in ging, dus ik en mijn ouders dachten dat het normaal was! Deze heb ik overigens bij een ruiter sportzaak gekocht, en volgens de medewerker paste hij gewoon .. ja nou niet dus
)
.De horka champion heb ik (nu in de aanbieding.)