fotoshoot ideeen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

loutjetoutje

fotoshoot ideeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-25 21:14

hallo iedereen,

ik ga een fotoshoot doen met mijn pony, maar ik weet niet echt wat ik wil. heeft iemand ideeen?

SandraWierda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-25 21:26

loutjetoutje schreef:
hallo iedereen,

ik ga een fotoshoot doen met mijn pony, maar ik weet niet echt wat ik wil. heeft iemand ideeen?

Ik heb er toevallig net eentje gewonnen, ben zelf niet zo van op de foto gaan, dus dit is voor mij echt out of the box. Ik ga voor mooie rhododendron achtergrond en in western style. Dit leek mij wel leuk, niks niet getrut maar gewoon beetje stoer neutraal. :D :j

loutjetoutje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-25 22:27

SandraWierda schreef:
loutjetoutje schreef:
hallo iedereen,

Ik heb er toevallig net eentje gewonnen, ben zelf niet zo van op de foto gaan, dus dit is voor mij echt out of the box. Ik ga voor mooie rhododendron achtergrond en in western style. Dit leek mij wel leuk, niks niet getrut maar gewoon beetje stoer neutraal. :D :j

dankjewel!!

mikevinders

Re: fotoshoot ideeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 09:39

Wat leuk dat je een fotoshoot met je pony gaat doen! Dat wordt vast super bijzonder.

Hier een paar ideeën die je misschien kunnen inspireren:

Golden hour foto's (rond zonsopkomst of zonsondergang) voor dat mooie warme licht

Een bloemenkrans voor je pony of jezelf – geeft een sprookjesachtige sfeer

Foto’s terwijl jullie samen wandelen, knuffelen of gewoon chillen in de wei – die spontane momenten zijn vaak het mooist

Een fotoserie in matching outfits (denk aan pastel, boho, of juist iets stoerders zoals een western look)

Actiefoto’s als je pony losloopt of springt – als je fotograaf dat kan vastleggen, levert dat vaak gave beelden op

Veel plezier alvast!

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-25 12:45

Vaak heeft zo'n fotograaf op zijn site wel een portfolio staan van eerdere fotoshoots. En anders mail/bel/app de fotograaf of die nog ideeën heeft . Dat hebben ze meestal wel.
Wat wil je zelf? wil je rijfoto's, portretfoto's van je paard, foto's van jullie samen, wil je zelf in een mooie jurk of liever normale outfit, heb je een mooie omgeving waar de foto's gemaakt kunnen worden ( weide, bos, heide, meertje). succes!