Ik ben bijna afgestudeerd (*\o/*) en hierna begint mijn 'echte' werkende leven.
Echter, ik heb de paarden aan huis staan en ben enorm aan het zoeken hoe ik naast mijn afstuderen en straks werk mijn leven het beste kan inrichten om én vijf dagen te werken én beide paarden (en ook de mini!) aandacht te geven, stallen te mesten en alle overige klussen te doen.
Op het moment, nu het langer licht is, red ik het allemaal wel weer. Ik heb bijvoorbeeld geen binnenbak of verlichting bij de buitenbak dus van de winter was het lastig rond krijgen allemaal.
Dus mijn vraag: Hoe ziet het er bij jullie uit? Gaan jullie naast rijden nog sporten? Wanneer doen jullie alle overige taken (draadwerk repareren, mesthoop ophogen/uitrijden etc) of werken jullie veel vanuit huis? En hoe doen jullie het dan in de winter?
Brand los! Ik ben heel benieuwd hoe jullie het doen en misschien steek ik er zelf nog wat van op.
ik werk daarmee 40 uur per week
nee vaak nog wel even op de bank tv kijken maar ik maak het nooit laat. Heb dit jaren allemaal alleen gedaan (heb gemiddeld 9 tot 11 paarden thuis staan van 0 tot 12 jaar) maar sinds een tijd nu samen met mijn vriend en dat geeft wel een stuk meer tijd over die we vaak besteden aan werken aan/rondom het terrein zodat alles er net even wat strakker en netter bij ligt. De dagelijkse verzorging voor de paarden is wel nog steeds volledig voor mij.
.