Vragen voor een reading sessie gezocht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

JustMePris

Vragen voor een reading sessie gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-25 21:59

Goedendag, ik heb binnen een afspraak staan dat er iemand langs komt voor een reading bij mijn pony.
Nu is de mogelijkheid er om vragen te stellen en ben ik benieuwd waar jullie mee komen. Ik heb nu 3 vragen op mijn lijstje staan maar ik houd opties open voor andere vragen.

Standaard vragen als "hoe voel je je?" Of "sta je hier fijn?" Hoeven niet gereageerd te worden, daar heb ik uiteraard aan gedacht.

Het gaat mij echt om de wat "diepere"/meer doordachte vragen.

Ik ben benieuwd naar jullie ideën! :)

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-25 22:09

Buiten dat ik er niet in geloof, zou ik dit soort vragen stellen:

- Wat is het belangrijkste dat ik over je moet weten?
- Wat zijn de mooiste momenten die we samen meemaken?
- Welke trainingmethode werkt voor jou het beste?
- Waar maak ik je blij mee/of waar word je verdrietig van?
- Welke fouten maak ik die ik kan voorkomen?

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-25 22:14

Wat mij bij readings veel gevraagd wordt zijn specifieke dingen bijv wat paard vindt van nieuw zadel, bit, verzorger etc. De wat diepere vragen is bijv wat het paard vindt van rijstijl vd ruiter(s), (nieuwe) trainingsmethode of wat het paard mist. Zeker ook wordt gevraagd n ervaring/gevoel omtrent paarden/maatjes die weg zijn gegaan of juist nieuw gekomen. En heel vaak of het paard trauma’s heeft oid uit het verleden of wat het kan vertellen over zijn jeugd/ vorige eigenaar/stal etc.

Ik geef ook energetische behandelingen dus vaak zijn daar ook vragen over vanuit de eigenaar als in “wat heeft het paard nu nodig” (vraagt eigenaar dat niet dan doe ik dat zelf)