Paardrijbroek gezocht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lenor24

Paardrijbroek gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-25 06:23

Hoi iedereen,

Ik ben op zoek naar de perfecte rijbroek en dat lijkt nog niet zo makkelijk…. Ik heb 2 hele fijne zomer broeken van montar en een hele fijne Softshell met fleece van montar maar een fijne herst/lente broek kan ik nergens vinden… ik zoek een rijbroek met een wat dikkere stof, voor in de herfst en lente als het net wat kouder is maar nog niet koud genoeg om mezelf echt in te pakken. 1 speciale eis is wel dat het echt een broek is en geen legging, dat ie een telefoonzakje heeft aan de rechterkant en het liefst de kleur zwart, blauw of grijs. Ik heb er al veel geprobeerd maar vind de meesten stoffen te dun… ik hoop dat iemand hier de goude tip heeft *\o/*

Dabo

Re: Paardrijbroek gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-25 23:25

Al bij de Decathlon geweest? Ik heb een hele fijne dikke zwarte broek, niet TE dik, maar voor dit weer heerlijk! Ik heb ook een hele fijne van de Welkoop, een ELT, maar da's een legging, dus die valt voor jou af. Maar Decathlon heeft hele fijne broeken, ik heb deze al jaren! :-)

Friezenkind

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-25 23:26

Ik heb er laatst een van Kingsland besteld, tis een iets dikkere stof dan mijn CT broeken. Ik wil zeggen de Kadi, ik heb hem in het zwart, maar volgens mij was hij er ook in het donker blauw.

Dahlia85

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-25 23:33

Horze heeft veel broeken die aan je eisen voldoen. Mijn broeken daarvan zijn allemaal sterk en niet te dun

Lenor24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-25 05:55

Bedankt voor de reacties ik ga ze allemaal even bekijken. Iemand ervaring met de broeken van kramer?

Madelief7

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 09:15

Ik heb hele goede ervaring met de broeken van Kramer. Zitten bij mij perfect. Ik heb nu 2 winterleggings en die zijn echt top, maar heb ook een wat dikkere rijbroek van Kramer.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 09:36

Ik verplaats dit topic naar Vraag maar raak.

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 09:46

Ik heb een dikkere rijbroek van Kramer, perfect voor de lente/herfst. Twee vakjes aan de zijkant, en gewone zakken. Zit verder ook heel fijn.

Lenor24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-25 09:52

LoveBodin schreef:
Ik heb een dikkere rijbroek van Kramer, perfect voor de lente/herfst. Twee vakjes aan de zijkant, en gewone zakken. Zit verder ook heel fijn.

Wat is de naam van deze broek?

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 10:10