Ik ben op zoek naar het blad 'De VrijRuiter' van de NVVR

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sychess

Ik ben op zoek naar het blad 'De VrijRuiter' van de NVVR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-25 11:21

Hoi iedereen,

Ik ben vorige week lid geworden van de NVVR en ik zag dat zij ook een heel leuk blad hebben, 'De VrijRuiter'. Nu kan ik alle edities wel online lezen, maar ik kruip heel graag op de bank met een 'echt' tijdschrift in plaats van de laptop of mobiel.

Dus mijn vraag is, wie heeft er een paar edities van de VrijRuiter liggen die ik mag hebben? Zou er heel blij mee zijn :D

Alvast bedankt!

Groetjes Sanne

Chantalla

Re: Ik ben op zoek naar het blad 'De VrijRuiter' van de NVVR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 11:24

Ik heb nog wel een stapel liggen geloof ik. Stuur maar een pb, dan kijk ik later even wat ik precies heb liggen!

Steppe

Re: Ik ben op zoek naar het blad 'De VrijRuiter' van de NVVR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 11:37

Je kan dit eventueel ook vragen op de ledenpagina NVVR op FB

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-25 13:03

Welkom bij de club :D Wellicht treffen we elkaar op een evenement.

Je kunt ook even de redactie benaderen. Zij hebben altijd extra nummers liggen, voornamelijk voor de beurzen maar ook voor nieuwe leden.

Tipje van een oude rot in het NVVR-vak: als je het vooraf even overlegd kun je bijna altijd wel een dag op bezoek komen bij de meerdaagse activiteiten.

Sychess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-25 18:19

ikke schreef:
Welkom bij de club :D Wellicht treffen we elkaar op een evenement.

Je kunt ook even de redactie benaderen. Zij hebben altijd extra nummers liggen, voornamelijk voor de beurzen maar ook voor nieuwe leden.

Tipje van een oude rot in het NVVR-vak: als je het vooraf even overlegd kun je bijna altijd wel een dag op bezoek komen bij de meerdaagse activiteiten.

Oh bedankt voor de tip! Ik heb geen eigen paard hoor, dus in het zadel/op de bok zullen we mekaar niet snel treffen op een van de evenementen.. Maar mijn zus heeft sinds kort wel een eigen paard, als zij een keer meedoet aan iets ga ik wel mee!